Returnare

Procedura de retur pentru produsele comandate se va aplica diferit pentru persoanele juridice si pentru persoanele fizice.

Procedura si Conditii de Retur - Persoane Juridice

Mentionam ca, avand in vedere Legea 449/2003, art 2 Lit a), persoanele juridice nu intrunesc calitatea de consumator*, prin urmare nu pot beneficia de aceleasi conditii de retur de care beneficiaza persoanele fizice.

Avand in vedere acest aspect, ne rezervam dreptul de a accepta sau de a refuza cererea de retur a produselor.

* Orice operator economic inregistrat la ANAF in baza unui CUI/CIF cu exceptia organizatilor non-profit sau a asociatilor alcatuite din persoane fizice care nu au ca scop profitul (ex. asociatii de locatari).

Solicitarea de retur in cazul persoanelor juridice se va face pe mail, la adresa office@brandoffice.ro. 

 

Conditiile de retur pe care noi le oferim in cazul persoanelor juridice (operatori economici)/clientilor care nu intrunesc conditiile privind calitatea de consumator sunt urmatoarele:

- intr-o perioada de 3 zile lucratoare de la data intrarii in posesie a produsului / produselor ni se va aduce la cunostinta cererea de retur a produselor;

- cererea de retur va contine motivul returnarii;

- produsul returnat sa fie sigilat sau nefolosit (*in cazul produselor fara sigiliu specific – de asemenea in astfel de cazuri se aplica si conditiile de la PUNCTUL 3 din politica de retur).

- produsele acceptate ca retur se vor returna in termen de maximum 14 zile (lucratoare) de la confirmarea de cererii.


Ne rezervam dreptul de aplicare a unei penalizari in cazul produselor care nu indeplinesc conditiile mai sus mentionate sau cu termen de retur depasit.


 

Produse excluse, fara drept de returnare:

a) produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

b) produse care nu au fost verificate in termenul de 3 zile valabil pentru trimiterea unei cereri de retur;

c) produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar;

d) produse consumabile desigilate aferente oricarei categorii de produse din oferta.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client, in cazul in care returul produselor se face cu un motiv ce nu tine de firma noastra sau de furnizorul nostru.

Este obligatoriu ca produsele sa fie returnate in aceeasi stare in care au fost livrate.



Procedura si Conditii de Retur - Persoane Fizice

Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.

In baza legislatiei UE, daca produsele pe care le-ati cumparat se dovedesc a fi defectuoase sau nu arata conform descrierii, noi ne obligam a repara produsul, a-l inlocui, a-i reduce pretul ori a va rambursa suma platita.

Vom rambursa contravaloarea produsului in maximum 14 zile calendaristice de la data la care ne-ati informat/trimis cererea de retur.

Ne rezervam dreptul de a amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat. Suma de bani aferenta produselor returnate se va restitui ulterior verificarii produselor dupa stabilirea de comun acord a modalitatii de restituire sau conform procedurilor legale.

Comenzi si Retururi

Brand Office sau Brand Distribution Group, dupa numele firmei, se ocupa cu strictete si seriozitate de protejarea prezentei online a dumneavoastra. Aceasta Politica de Confidentialitate explica si puncteaza viziunea noastra si practicile legate de securitatea datelor. Vom actualiza aceasta Politica de Confidentialitate oricand se vor face modificari legale si oricand vom considera ca este nevoie de o actualizare pentru avea grija de datele dumneavoastra.
Aceasta Politica de Confidentialitate este scrisa la data de 16.05.2018.
Ne vom referi la “dumneavoastra” ca fiind utilizator si client al website-ului nostru www.brandoffice.ro.
“Site-ul”, “Website-ul” se refera la www.brandoffice.ro.

 

CINE SUNTEM?

Datele despre noi si despre compania noastra le puteti gasi aici: Termeni si Conditii.

 

CE DATE COLECTAM?

Cookies si IP

Pentru a-ti oferi o navigare cat mai fluida pe site-ul brandoffice.ro, folosim o facilitate a browserului Internet numita `cookie`. Cookies sunt fisiere de dimensiuni reduse pe care browserul le plaseaza pe hard-diskul utilizatorului. Aceste cookies sunt folosite pentru:

  1. a memora numele utilizatorilor, parolele si preferintele;
  2. a monitoriza parcursuri pe site;
  3. a personaliza paginile in functie de vizitator.

Ai optiunea de a seta browserul astfel incat sa respinga aceste cookies. In acest caz insa, va exista un impact asupra navigarii pe site-ul nostru:

Avand in vedere ca site-ul nostru este conectat la serviciul Google Analytics, avem acces la datele despre comportamentul dumneavoastra pe site-ul nostru, cum ar fi:

  1. IP;
  2. Zona geografica;
  3. Pagini vizitate;
  4. Gen (doar daca este completat de dumneavoastra, in profilul dumneavoastra);
  5. Sesiuni de vizitare;
  6. Surse de trafic;
  7. Timp petrecut pe fiecare pagina.

Toate aceste date sunt colectate strict pentru a ne ajuta in determinarea comportamentului utilizatorilor site-ului nostru si pentru a ne ajuta in a va oferi servicii cat mai bune, insa nu vor pot fi identificate dupa numele, prenumele si adresa dumneavoastra de email.

Mai multe detalii despre cookies puteti gasi aici.
 

Date pentru Feedback

Brandoffice.ro ofera posibilitatea utilizatorilor site-ului de a trimite comentarii, intrebari si sugestii, la adresa protectiadatelor@brandoffice.ro sau in pagina de contact. Orice informatie care este trimisa in acest fel va fi folosita strict in acest sens: pentru a va putea raspunde si a solutiona comentariile, intrebarile si sugestiile dumneavoastra.

Informatiile trimise se refera la:

  1. Adresa dumneavoastra de email (pentru a va putea raspunde solicitarilor);
  2. Numele si Prenumele dumneavoastra;
  3. Numarul de telefon (doar daca dumneavoastra doriti sa ni-l oferiti, in cazul in care emailul nu este o varianta buna de comunicare);
  4. Numarul de Comanda (in cazul in care intrebarile, sesizarile si sugestiile se refera la anumite produse/comenzi efectuate de dumneavoastra).

 
 

MailChimp si Continut primit prin email

 
Colectam datele doar dupa acceptarea dumneavoastra. Toate aceste date sunt stocate in serverul celor de la MailChimp (LINK) – serviciul pe care noi il utilizam pentru a putea trimite continut unei bazei de date formata din mai multe adrese de email.
Scopul este de a va putea trimite:

In functie de preferintele dumneavoastra, va puteti abona la una sau mai multe variante dintre cele de mai sus, tocmai pentru a putea primi un continut cat mai personalizat.
Datele la care ne referim aici sunt:

Mentionam ca va puteti dezabona in orice moment, iar MailChimp ne va oferi unelte pentru a va putea sterge toate datele din baza noastra.
Va puteti abona la continutul nostru aici.
 

Contul dumneavoastra de pe www.brandoffice.ro

Pentru a va putea crea un cont pe site-ul nostru, aveti nevoie obligatoriu de urmatoarele:

Pentru confidentialitatea si securitatea datelor, contul tau este protejat de parola; brandoffice.ro face toate eforturile necesare si foloseste ultimile tehnologii disponibile pentru a asigura protectia si securitatea datelor.
Puteti utiliza contul dumneavoastra pentru urmatoarele:

  1. Pastrarea unei evidente a comenzilor plasate pe site-ul nostru;
  2. Facilitarea plasarii comenzilor;
  3. Vizualizarea preturilor personalizate (contul business).

In contul dumneavoastra veti putea adauga:

  1. Produse favorite;
  2. Adrese de livrare;
  3. Adrese de facturare.

Aceste date nu vor fi folosite in alte scopuri, in afara de cel prezentat aici si cel prezentat in pasul sectiunea urmatoare, legata de plasarea comenzilor si de plata.
Mentionam ca plasarea unei comenzi se poate face si fara crearea unui cont, insa datele necesare procesarii acesteia raman aceleasi (nume si prenume, adresa de email, adresa de livrare si/sau facturare).
 

Comenzi plasate de pe www.brandoffice.ro

Dumneavoastra puteti plasa o comanda doar daca ne oferiti cateva date:

  1. Numele si Prenumele;
  2. Emailul dumneavoastra (utilizat pentru comunicare, insa puteti folosi si doar numarul de telefon);
  3. Telefonul dumneavoastra (utilizat pentru comunicare, poate facilita comunicarea in cazul unor urgente);
  4. Adresa de livrare;
  5. Adresa de facturare (in situatiile in care este cazul);
  6. IBAN (in situatiile in care este cazul).

Aceste date nu vor fi folosite pentru alte scopuri inafara de cele necesare intocmirii urmatoarelor:

  1. Facturi*;
  2. AWB-uri**;
  3. Contracte (daca este cazul).

Deoarece exista legea legata de contabilitate, suntem obligati sa pastram facturile timp de 5 ani.
*Pentru intocmirea facturilor si a comenzilor, Brand Distribution Group foloseste software-ul SoftOne. Datele sunt stocate pe serverul nostru local; serverul este protejat firewall si are acces limitat, pe baza de parola
**Datele folosite pentru AWB-uri vor ajunge si la companiile la care noi apelam pentru livrarea comenzilor (Fan Curier, Nemo Express, Cargus si alte companii utilizate strict in cazuri punctuale – ne puteti contacta oricand pentru a afla compania).
 

Plata comenzilor

Pentru plata comenzilor se pot folosi 3 modalitati:

  1. Plata cu cardul;
  2. Plata ramburs;
  3. Plata cu OP (in cazul persoanelor juridice).

Procesatorul nostru de plati cu cardul este euplatesc.ro, serviciu extern care foloseste datele dumneavoastra (nume si prenume, datele cardului) pentru a procesa plata. Serviciul este securizat si puteti afla mai multe detalii, aici.
Plata ramburs se va face cu ajutorul curierilor la care apelam (vezi punctul anterior), care vor emite o chitanta in acest sens.
Plata cu OP, valabila in cazul persoanelor juridice, se va procesa cu ajutorul platilor in cont sau a biletelor la ordine, prin urmare datele dumneavoastra de plata vor ajunge la banca noastra (Raiffeisen Bank) si, implicit, la a dumneavoastra.
Nu folosim aceste date in alte scopuri decat cele mentionate mai sus, la acest punct.

 

DREPTURILE DUMNEAVOASTRA

Conform Regulamentului privind Protectia Datelor Personale, aveti dreptul la urmatoarele:
 

Dreptul de acces

                Aveti dreptul la o confirmare din partea noastra ca prelucram sau nu datele cu caracter personal care ca primesc. In caz afirmativ, veti obtine acces la datele respective si la informatii privind modalitatea in care sunt prelucrate datele.
                Cererea de acces a datelor dumneavoastra este limitata, astfel ca suntem indreptatiti ca de la a doua cerere sa va facturam o taxa. Aceasta taxa va fi stabilita incepand cu 25 mai 2018.
 

Dreptul la portabilitatea datelor

                Sunteti indreptatit sa primiti datele intr-un format structurat, care poate fi citit automat si aveti dreptul ca aceste date sa fie transmise direct altui operator (in cazul in care este fezabil din punct de vedere tehnic).
 

Dreptul la opozitie

                Aveti dreptul de a va opune la prelucrarea datelor personale atunci cand prelucrarea este necesara pentru indeplinirea unei sarcini care serveste de interes public sau cand are in vedere un interes legitim al operatorului.
                In cazul in care prelucrarea datelor personale are ca si scop marketingul direct, sunteti indreptatit a va opune prelucrarii in orice moment.
 

Dreptul de a fi uitat

                Aveti dreptul de a ne solicita sa va stergem toate datele cu caracter personal, fara intarzieri nejustificate.
                Avem obligatia de a va raspunde cererii in termen de 30 de zile de la socilitarea dumneavoastra.
Cazurile in care puteti cere sa fiti uitat:

 

Dreptul la restrictionarea prelucrarii

                Conform Articolului 18, persoana vizată are dreptul de a obtine din partea operatorului (a noastra, in acest caz) restrictionarea prelucrarii intr-unul dintre cazurile:

 

CAT TIMP STOCAM DATELE

                Datele mentionate mai sus au termene de stocare diferite, in functie de necesitatea acestora.

  1. Pentru facturi, datele sunt pastrate in formatul fizic timp de 5-10 ani, in functie de cum specifica legea si in software-ul nostru de CRM si contabilitate, SoftOne, timp de 5 ani si 10 ani in functie de sau cat specifica legea.
  2. Pentru MailChimp, datele sunt pastrate pana in momentul in care va dezabonati sau pana in momentul in care nu vom mai avea nevoie de datele dumneavoastra.
  3. Datele contului de pe brandoffice.ro vor fi pastrate pana in momentul in care decideti sa va stergeti contul sau in functie de termenul maxim de stocare specificat sau cerut de legea aflata in vigoare.

 

CUM PUTETI ACCESA DATELE

                Conform dreptului de acces, puteti sa ne trimiteti un email la adresa.... prin care sa ne solicitati accesul la datele dumneavoastra.
                Mentionam ca aceasta cerere este gratuita doar pentru prima solicitare. De la a doua solicitare, suntem indreptatiti, conform Regulamentului Privind Protectia Datelor, sa va facturam o taxa de solicitare. Aceasta taxa va fi comunicata incepand cu 25 mai 2018.
 
 

INTREBARI, NELAMURIRI, RECLAMATII

                Ne puteti contacta pentru orice situatie privind datele personale, la adresa de email: protectiadatelor@brandoffice.ro.