Kensington Suport de birou telescopic Kensington C-Clamp A1000 pentru microfoane, camere web si sisteme de iluminat, negru

376,15 RON
Sistemul profesional pentru accesoriile dvs. de videoconferință.
In stoc
Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: K87654WW Ai nevoie de ajutor? 0733 953 017
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Intrebari frecvente
  • Review-uri (0)
Suportul Kensington A1000 este un sistem profesional de birou pentru microfoane, camere web si sisteme de iluminat - accesoriul perfect pentru a va mentine organizarea in timpul conferintelor video. Suportul reglabil in inaltime se extinde de la 508-762 mm (20-30") pentru a sustine configuratii standard de camera web, microfon si sistem de iluminare. Suportul pivotant la 360° ofera mai multa flexibilitate, cu cleme de gestionare a cablurilor care sustin un spatiu de lucru ordonat. A1000 face parte din sistemul de videoconferinte profesionale de la Kensington - uun software plug & play puternic si un set de accesorii care va permit sa petreceti mai mult timp colaborand si mai putin timp pentru stabilirea detaliilor. O solutie de montare adaptabila pentru microfoane, camere web si lumini (adaptoare 3/8”, 1/4” si 5/8” incluse) Se extinde de la 508-762 mm (20-30") pentru a gazdui configuratii standard de camera web, microfon si iluminare Pastreaza cablurile inestetice organizate si in afara spatiului de lucru - permitand o configuratie curata si ordonata a biroului in timpul conferintelor video Ofera mai multa flexibilitate de pozitionare pentru camere web si lumini, astfel incat sa puteti obtine unghiul perfect de fiecare data Se ataseaza pe partile laterale ale birourilor si platformelor de la 12,7-88,9 mm (0,5-3,5") pentru a oferi suport stabil si organizat pentru accesorii - si mai mult spatiu pe birou Creati o configuratie de videoconferinta profesionala personalizata, bazata pe mediul dvs., combinand cu alte accesorii, cum ar fi sau camera web(W2000) sau lampa bicolora (L1000) Îndeplinește MIL-STD-810H Metoda 504.3 Contaminare cu fluide cu dezinfectanți fără degradare.* *Fără degradare vizuală sau incapacitate de utilizare conform instrucțiunilor la finalizarea testului Conectati-va cu incredere stiind ca in spatele modelului A1000 este Kensington cu o garantie de 2 ani.
  • Pot comanda mai putine bucati decat e cantitatea minima?

Nu. Cantitatea minima de comanda este necesara pentru a evita costuri majore de transport. In cazuri aparte, daca doresti o oferta de pret pentru mai putine bucati, care sa includa si costurile aditionale de transport, contacteaza-ne la office@brandoffice.ro.
 

  • Cum fac sa cumpar prin Unitate Protejata?

Inainte de a plasa o comanda care sa fie facturata pe Unitate Protejata, trebuie sa incheiem un contract de vanzare-cumparare si un acord de parteneriat. Contacteaza-ne pe e-mail la brasov@brandoffice.ro pentru a face demersurile necesare. Uterior, poti comanda direct pe site, mentionand la observatii ca doresti facturarea pe Unitate Protejata, conform colaborarii.
 

  • Ce produse pot cumpara de la voi prin Unitate Protejata Autorizata?

Brand Product UP - productie:

Produse tipografice: mape, carti de vizita, cataloage, flyere, formulare tipizate, etc.
Produse promotionale: agende, calendare, imprimari, personalizari, etc.
Ambalaje, cutii, etc.
Articole igienico-sanitare din hartie: hartie igienica, prosoape de hartie, servetele, etc.
Ekomax - productie:
Produse de curatenie - detergenti si solutii curatare, etc.
Produse cosmetice, etc.
Dezinfectanti, etc.
Atelier „Amicii” - comert:
Birotica si papetarie, etc.
Tehnica de birou - distrugatoare, laminatoare, purificatoare de aer, etc.
Mobilier de birou si produse ergonomice, etc.
Echipamente de protectie a muncii, etc.
Produse de curatenie - detergenti, dezinfectanti, solutii de curatare suprafete, etc.
Table scolare, whiteboard, flipchart-uri, etc.
Accesorii IT si electrice - cartuse, tonere, consumabile, periferice PC, rucsaci si genti de laptop, etc.
Tipografie si stamplie.

 

  • Pot să comand prin telefon, email sau WhatsApp?

Da, se poate. Sistemul nostru permite procesarea comenzilor primite prin alte surse decât magazinul nostru online. Gasesti in pagina de “Contact” toate modalitatile de a lua legatura cu noi.
 

  • Cum e garantia produselor?

Simpla ca “Buna ziua”! Iti schimbam orice produs neconform. Fara complicatii, fara discutii interminabile, fara timp pierdut.
 

  • Cum pot anula sau modifica o comandă după ce a fost plasată?

Din contul tau de client, in rubrica Istoric Comenzi poti anula o comanda plasata, doar daca aceasta nu a fost inca expediata. Pentru a modifica o comanda, este necesar sa ne contactezi telefonic.
 

  • Cum pot folosi un cod de reducere?

Trebuie sa fii logat/a in contul de client si in pagina de finalizare comanda, in partea dreapta, sub “Total”, gasesti butonul “Ai un cod de reducere?”.
 

  • Pot sa programez livrarea pentru o anumita data?

Da, poti solicita sa iti trimitem produsele intr-o zi specifica. Totusi, acest serviciu este in functie de disponibilitate.
 

  • Oferiti asistenta in alegerea produselor potrivite pentru mine?

Da, ne poti contacta telefonic si te ghidam in procesul tau de achizitii, oferindu-ti cele mai bune variante si alternative.
 

  • Pot sa cumpar si ca persoana fizica?

Da, poti face cumparaturi de la noi si in calitate de persoana fizica.

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.
  • client

    Remat Brasov Remat

    quot

    ⭐⭐⭐⭐⭐

    „Corectitudine, promptitudine!
    Furnizarea in timp util a formularelor
    cu regim special catre toate punctele din tara!"

  • client

    Liamed Brasov Liamed

    quot

    ⭐⭐⭐⭐⭐

    „Promotionalele sunt minunate,
    colegii mei au fost foarte incantati,
    la fel si clientii nostri!”

     

  • client

    Farmacom Brasov Farmacom

    quot

    ⭐⭐⭐⭐⭐

    „Ne bucuram pentru reluarea colaborarii si
    ne declaram multumiti pentru produsele plasate
    si finalizate cu succes la timp."

  • client

    Anda Benga Persoana fizica

    quot

    ⭐⭐⭐⭐⭐

    „Foarte bun produsul. A scos efectiv toata
    mizeria din pardoseli. Livrarea a fost rapida.
    Recomand sa cumparati! Nota 10.”

  • client

    Randstad Staffing Randstad Staffing

    quot

    ⭐⭐⭐⭐⭐

    „Sunteți minunați! Mulțumesc mult că
    mă ajutați de fiecare dată
    în timp scurt!!!” 

Suport clienti Luni - Vineri: 08.30 - 17:00

0733 953 017 office@brandoffice.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!