⭐⭐⭐⭐⭐
„Corectitudine, promptitudine!
Furnizarea in timp util a formularelor
cu regim special catre toate punctele din tara!"
Birouri reglabile electric pe inaltime, LoctekMotion, sunt concepute pentru a oferi utilizatorilor flexibilitatea de a lucra in pozitie sezand sau in picioare, facilitand miscari sanatoase pe parcursul intregii zile.
Cu un pret economic, aceste birouri includ o caracteristica care permite intretinerea rapida fara a fi nevoie sa indepartati blatul mesei, facand mentenanta usoara si eficienta.
Functionale, dar si estetice, birourile reglabile LoctekMotion se potrivesc perfect in orice mediu de birou sau acasa.
Caracteristici:
Sistemul cu dublu motor asigura o ajustare mai rapida si mai stabila.
Trei presetari de memorie programabile si sistem de reamintire pentru alternanta stat/sed (Optional).
Functie anti-coliziune imbunatatita.
Noul design pentru intretinere este creat pentru economie de timp si costuri.
Functionare ultra-silentioasa, sub 50 dB.
Biroul ramane destul de stabil chiar si la nivelul cel mai inalt.
Specificatii: Interval de inaltime:
600-1250 mm Interval de latime: 1100-1900 mm
Dimensiuni recomandate pentru blatul mesei: Lungime 1200-2000 mm, Latime 600-800 mm
Capacitate de incarcare: 125 kg Viteza maxima: 38 mm/s
Nivel de zgomot: <50 dB
Consum redus in asteptare: <0.5W
Coloane cu design fara orificii
Panou de control optional (vezi specificatia accesoriilor)
Senzor incorporat cu functie anti-coliziune, functie anti-strangulare (Schimba functiile in functie de pozitiile diferite ale angrenajului)
Doua iesiri DC33V (optional incarcare USB, incarcare wireless, etc. Necesita suport de accesorii, vezi specificatia accesoriilor)
Doua interfete RJ45 (optional control prin telefon mobil. Necesita suport de accesorii, vezi specificatia accesoriilor)
Suprafata vopsita prin pulverizare.
Culori standard: alb lucios, negru mat, gri argintiu
Certificari: RoHS, CUL, UL, FCC, RCM, KC.
Tip produs: birou reglabil electric - de stat in picioare
Pot comanda mai putine bucati decat e cantitatea minima?
Nu. Cantitatea minima de comanda este necesara pentru a evita costuri majore de transport. In cazuri aparte, daca doresti o oferta de pret pentru mai putine bucati, care sa includa si costurile aditionale de transport, contacteaza-ne la office@brandoffice.ro.
Cum fac sa cumpar prin Unitate Protejata?
Inainte de a plasa o comanda care sa fie facturata pe Unitate Protejata, trebuie sa incheiem un contract de vanzare-cumparare si un acord de parteneriat. Contacteaza-ne pe e-mail la brasov@brandoffice.ro pentru a face demersurile necesare. Uterior, poti comanda direct pe site, mentionand la observatii ca doresti facturarea pe Unitate Protejata, conform colaborarii.
Ce produse pot cumpara de la voi prin Unitate Protejata Autorizata?
Brand Product UP - productie:
Produse tipografice: mape, carti de vizita, cataloage, flyere, formulare tipizate, etc.
Produse promotionale: agende, calendare, imprimari, personalizari, etc.
Ambalaje, cutii, etc.
Articole igienico-sanitare din hartie: hartie igienica, prosoape de hartie, servetele, etc.
Ekomax - productie:
Produse de curatenie - detergenti si solutii curatare, etc.
Produse cosmetice, etc.
Dezinfectanti, etc.
Atelier „Amicii” - comert:
Birotica si papetarie, etc.
Tehnica de birou - distrugatoare, laminatoare, purificatoare de aer, etc.
Mobilier de birou si produse ergonomice, etc.
Echipamente de protectie a muncii, etc.
Produse de curatenie - detergenti, dezinfectanti, solutii de curatare suprafete, etc.
Table scolare, whiteboard, flipchart-uri, etc.
Accesorii IT si electrice - cartuse, tonere, consumabile, periferice PC, rucsaci si genti de laptop, etc.
Tipografie si stamplie.
Pot să comand prin telefon, email sau WhatsApp?
Da, se poate. Sistemul nostru permite procesarea comenzilor primite prin alte surse decât magazinul nostru online. Gasesti in pagina de “Contact” toate modalitatile de a lua legatura cu noi.
Cum e garantia produselor?
Simpla ca “Buna ziua”! Iti schimbam orice produs neconform. Fara complicatii, fara discutii interminabile, fara timp pierdut.
Cum pot anula sau modifica o comandă după ce a fost plasată?
Din contul tau de client, in rubrica Istoric Comenzi poti anula o comanda plasata, doar daca aceasta nu a fost inca expediata. Pentru a modifica o comanda, este necesar sa ne contactezi telefonic.
Cum pot folosi un cod de reducere?
Trebuie sa fii logat/a in contul de client si in pagina de finalizare comanda, in partea dreapta, sub “Total”, gasesti butonul “Ai un cod de reducere?”.
Da, poti solicita sa iti trimitem produsele intr-o zi specifica. Totusi, acest serviciu este in functie de disponibilitate.
Oferiti asistenta in alegerea produselor potrivite pentru mine?
Da, ne poti contacta telefonic si te ghidam in procesul tau de achizitii, oferindu-ti cele mai bune variante si alternative.
Pot sa cumpar si ca persoana fizica?
Da, poti face cumparaturi de la noi si in calitate de persoana fizica.
Remat Brasov Remat
⭐⭐⭐⭐⭐
„Corectitudine, promptitudine!
Furnizarea in timp util a formularelor
cu regim special catre toate punctele din tara!"
Liamed Brasov Liamed
⭐⭐⭐⭐⭐
„Promotionalele sunt minunate,
colegii mei au fost foarte incantati,
la fel si clientii nostri!”
Farmacom Brasov Farmacom
⭐⭐⭐⭐⭐
„Ne bucuram pentru reluarea colaborarii si
ne declaram multumiti pentru produsele plasate
si finalizate cu succes la timp."
Anda Benga Persoana fizica
⭐⭐⭐⭐⭐
„Foarte bun produsul. A scos efectiv toata
mizeria din pardoseli. Livrarea a fost rapida.
Recomand sa cumparati! Nota 10.”
Randstad Staffing Randstad Staffing
⭐⭐⭐⭐⭐
„Sunteți minunați! Mulțumesc mult că
mă ajutați de fiecare dată
în timp scurt!!!”