Garantia de conformitate este actul care atesta faptul ca produsul cumparat de consumator este identic cu cel specificat in contractul de vanzare-cumparare. Orice produs beneficiaza de o garantie de conformitate, cu o durata minima de 2 ani. Aceasta garantie se poate micsora pana la 1 an, dar doar cu acordul cumparatorului.
Pe baza acestei garantii de conformitate, consumatorul poate returna un produs care a avut listate gresit specificatiile tehnice (pe site-ul nostru*). Dupa instiintarea de returnare din partea dumneavoastra, avem la dispozitie 15 zile lucratoare pentru a conformiza produsul (fara cheltuieli suplimentare), a-l inlocui sau a returna contravaloarea sumei platite de dumneavoastra in momentul vanzarii. Costul returului este suportat de consumator doar in cazul in care se razgandeste in 14 zile de la primirea produselor si doreste sa sa renunte la contract, conform legislatiei privind contractele la distanta.
Daca descoperiti neconformitatea produsului in primele 6 luni de la data achizitiei, se va presupune ca aceasta neconformitate a existat in momentul achizitiei. Daca trec mai mult de 6 luni, va trebui sa ne dovediti ca problema a existat in momentul achizitiei.
In plus, aveti 2 luni la dispozitie in care trebuie sa ne anuntati ca ati sesizat o neconformitate, dar data anuntarii propriu-zise este cea de la care se determina daca trebuie sau nu sa dovediti cand a aparut neconformitatea.
ATENTIE! La utilizarea incorecta a produsului, pentru ca nu se considera lipsa de conformitate, vina fiind in totalitate a consumatorului in acest caz.
*Incercam sa facem tot posibilul pentru a descrie si a reprezenta corect produsele pe care noi le vindem. Insa pot exista cazuri in care furnizorii nostri sa ne ofere informatii gresite.
Aceasta garantie este oferita voluntar, de catre noi sau de catre furnizorii nostri. Aceasta depinde de fiecare produs in parte. In general, aceasta garantia are o perioada de valabilitate cuprinsa intre 1 si 5 ani. Produsele mai scumpe sunt cele care au, de regula, garantii de o perioada lunga.
Daca, din orice motiv, nu sunteti multumiti de produsele primite, prin urmare ele nu corespund cu “Bunul de Tipar”, noi le vom reface sau vom restitui banii. Aceasta situatie presupune ca Tipografia Brand Office sa fie contactata in prealabil de catre client, in termen de 5 zile lucratoare de la primirea produselor. Clientul trebuie sa ofere Tipografiei ocazia de a efectua o analiza a erorilor si de a cauta o solutie de comun acord cu clientul.