Despre noi

Suntem o echipa dedicata clientilor, o echipa ce iti va oferi economii si beneficii prin achizitii dintr-un singur loc.


La noi gasesti tot ceea ce iti trebuie pentru dezvoltarea afacerii tale:

● Birotica si Papetarie
● Produse de Curatenie
● Echipamente de Protectia Muncii
● IT & Electrice
● Mobilier
● Promotionale & Cadouri
● Protocol
● Rechizite & Produse Creative
● Tipografie & Stampile
● Unelte & Scule

Beneficii si Avantaje

Sa incepem cu inceputul – gandeste-te la o scara, la sfarsitul careia vei ajunge intr-un loc in care vei fi linistit, organizat si cu afacerea mergand ca pe roate.

Prima treapta este legata de gama noastra de produse. Avand o gama larga, vei avea posibilitatea de a-ti achizitiona toate cele necesare companiei tale – birotica, papetarie, promotionale, curatenie, protectia muncii, tehnologie, mobilier de birou si multe altele. Aceasta treapta te va ajuta sa urci la urmatoarele (logic), de unde vei obtine tot felul de beneficii, atat pentru tine, cat si pentru colegii tai.

Spre exemplu, daca nu te ocupi chiar tu de achizitii, le vei putea prezenta colegilor tai o companie unde nu vor mai avea batai de cap; vor stii exact ca dintr-un singur loc vor putea cumpara de toate.

De aceasta minunata situatie se vor bucura si colegii/colegele de la contabilitate, deoarece vor putea primi o singura factura, de la un singur furnizor!

Trecand mai departe, vrem sa stii ca poti beneficia si de reduceri. Pe langa cea legata de cantitate (cu cat mai mult, cu atat mai bine pentru toata lumea), exista si cea legata de categoriile de produse: cu cat sunt mai multe, cu cat va creste valoarea singurei tale facturi, prin urmare ne va fi firesc sa te rasplatim cu reduceri de pret, ce te vor ajuta sa economisesti.

Pe langa toate acestea, te mai scapam de o grija la urmatoarea treapta: la comenzile recurente, vom stii sa ne controlam stocul tampon aferent companiei tale.

Ei...si acum poate te gandesti “Unde voi putea tine toate aceste produse?”. Daca nu ai posibilitatea de a-ti stoca produsele pe care le comanzi, noi te putem ajuta astfel incat sa iti livram marfa dorita exact atunci cand vei avea nevoie.

Cat despre ultima treapta, iti spunem ca pentru majoritatea produselor iti oferim garantii substantiale.

  Brand Office Avantaje

3000

Produse in stoc

De altfel, te ajutam cu un stoc tampon personalizat. Stim ce cumperi luna de luna, stim ce produse sa avem pentru tine, luna de luna.

10 ani

Experienta in Promotionale

Importam si producem materiale promotionale de peste 10 ani, iar aceasta experienta te salveaza de experimente nereusite cu firme ce nu inteleg inca importanta materialelor promotionale.

100%

Livrare Sigura

In zonele judetele apropiate Brasovului, ca si client, beneficiezi de o livrare sigura si eficienta, realizata de livratorii nostri, care iti aduc marfa exact acolo unde ai nevoie.

Partenerii nostri


Solutiile pe care ti le oferim

TIPOGRAFIE

Tipografie Brand Office

Avem propria noastra tipografie, deci te 

vom ajuta cu tipizatele, dar si cu personalizarea 

diverselor produse: caiete si blocnotesuri, 

carti de vizita, foi cu antet, pliante si fluturasi,

plicuri, stampile si multe altele.

PRODUCATOR

Suntem si producator!

Iti putem oferi, la preturi avantajoase

de producator, caiete, blocnotesturi,

role de hartie, servetele, calendare,

agende si diverse alte produse necesare tie.

IMPORTATOR

Incercand sa fim acolo pentru nevoile tale,

suntem si importator de produse.

Tot ce trebuie sa faci este sa ne spui

de ce produse ai nevoie si cu siguranta 

iti vom oferi o solutie eficienta si inovatoare.

EXECUTIE COMPLETA DE PROMOTIONALE

Ti-am scris mai sus ca avem

tipografia proprie; prin urmare,

te putem ajuta oricand cu crearea

si realizarea produselor promotionale.

Trebuie doar sa ne spui.


STOC TAMPON

Vei avea intotdeauna produsele comandate

in mod obisnuit, in fiecare luna. Noi te vom

ajuta sa te simti in siguranta si sa stii ca,

luna de luna, nu trebuie sa iti faci probleme

in legatura cu cele necesare.

OFERTE PERSONALIZATE

Ne adaptam usor cerintelor tale;

ne spui exact de ce fel de produse ai

nevoie, din ce categorie de pret, iar

noi iti vom furniza o

oferta personalizata.

LIVRARE PRIN AGENTI PROPRII

In Sibiu, Brasov, Prahova si Bucuresti,

vei primi comanda exact la biroul tau.

Astfel, produsele comandate iti vor fi aduse

exact unde ai nevoie, iar tu vei putea

comunica direct cu noi pentru feedback.



CATALOG DE PREZENTARE

Brand Office sau Brand Distribution Group, dupa numele firmei, se ocupa cu strictete si seriozitate de protejarea prezentei online a dumneavoastra. Aceasta Politica de Confidentialitate explica si puncteaza viziunea noastra si practicile legate de securitatea datelor. Vom actualiza aceasta Politica de Confidentialitate oricand se vor face modificari legale si oricand vom considera ca este nevoie de o actualizare pentru avea grija de datele dumneavoastra.
Aceasta Politica de Confidentialitate este scrisa la data de 16.05.2018.
Ne vom referi la “dumneavoastra” ca fiind utilizator si client al website-ului nostru www.brandoffice.ro.
“Site-ul”, “Website-ul” se refera la www.brandoffice.ro.

 

CINE SUNTEM?

Datele despre noi si despre compania noastra le puteti gasi aici: Termeni si Conditii.

 

CE DATE COLECTAM?

Cookies si IP

Pentru a-ti oferi o navigare cat mai fluida pe site-ul brandoffice.ro, folosim o facilitate a browserului Internet numita `cookie`. Cookies sunt fisiere de dimensiuni reduse pe care browserul le plaseaza pe hard-diskul utilizatorului. Aceste cookies sunt folosite pentru:

  1. a memora numele utilizatorilor, parolele si preferintele;
  2. a monitoriza parcursuri pe site;
  3. a personaliza paginile in functie de vizitator.

Ai optiunea de a seta browserul astfel incat sa respinga aceste cookies. In acest caz insa, va exista un impact asupra navigarii pe site-ul nostru:

Avand in vedere ca site-ul nostru este conectat la serviciul Google Analytics, avem acces la datele despre comportamentul dumneavoastra pe site-ul nostru, cum ar fi:

  1. IP;
  2. Zona geografica;
  3. Pagini vizitate;
  4. Gen (doar daca este completat de dumneavoastra, in profilul dumneavoastra);
  5. Sesiuni de vizitare;
  6. Surse de trafic;
  7. Timp petrecut pe fiecare pagina.

Toate aceste date sunt colectate strict pentru a ne ajuta in determinarea comportamentului utilizatorilor site-ului nostru si pentru a ne ajuta in a va oferi servicii cat mai bune, insa nu vor pot fi identificate dupa numele, prenumele si adresa dumneavoastra de email.

Mai multe detalii despre cookies puteti gasi aici.
 

Date pentru Feedback

Brandoffice.ro ofera posibilitatea utilizatorilor site-ului de a trimite comentarii, intrebari si sugestii, la adresa protectiadatelor@brandoffice.ro sau in pagina de contact. Orice informatie care este trimisa in acest fel va fi folosita strict in acest sens: pentru a va putea raspunde si a solutiona comentariile, intrebarile si sugestiile dumneavoastra.

Informatiile trimise se refera la:

  1. Adresa dumneavoastra de email (pentru a va putea raspunde solicitarilor);
  2. Numele si Prenumele dumneavoastra;
  3. Numarul de telefon (doar daca dumneavoastra doriti sa ni-l oferiti, in cazul in care emailul nu este o varianta buna de comunicare);
  4. Numarul de Comanda (in cazul in care intrebarile, sesizarile si sugestiile se refera la anumite produse/comenzi efectuate de dumneavoastra).

 
 

MailChimp si Continut primit prin email

 
Colectam datele doar dupa acceptarea dumneavoastra. Toate aceste date sunt stocate in serverul celor de la MailChimp (LINK) – serviciul pe care noi il utilizam pentru a putea trimite continut unei bazei de date formata din mai multe adrese de email.
Scopul este de a va putea trimite:

In functie de preferintele dumneavoastra, va puteti abona la una sau mai multe variante dintre cele de mai sus, tocmai pentru a putea primi un continut cat mai personalizat.
Datele la care ne referim aici sunt:

Mentionam ca va puteti dezabona in orice moment, iar MailChimp ne va oferi unelte pentru a va putea sterge toate datele din baza noastra.
Va puteti abona la continutul nostru aici.
 

Contul dumneavoastra de pe www.brandoffice.ro

Pentru a va putea crea un cont pe site-ul nostru, aveti nevoie obligatoriu de urmatoarele:

Pentru confidentialitatea si securitatea datelor, contul tau este protejat de parola; brandoffice.ro face toate eforturile necesare si foloseste ultimile tehnologii disponibile pentru a asigura protectia si securitatea datelor.
Puteti utiliza contul dumneavoastra pentru urmatoarele:

  1. Pastrarea unei evidente a comenzilor plasate pe site-ul nostru;
  2. Facilitarea plasarii comenzilor;
  3. Vizualizarea preturilor personalizate (contul business).

In contul dumneavoastra veti putea adauga:

  1. Produse favorite;
  2. Adrese de livrare;
  3. Adrese de facturare.

Aceste date nu vor fi folosite in alte scopuri, in afara de cel prezentat aici si cel prezentat in pasul sectiunea urmatoare, legata de plasarea comenzilor si de plata.
Mentionam ca plasarea unei comenzi se poate face si fara crearea unui cont, insa datele necesare procesarii acesteia raman aceleasi (nume si prenume, adresa de email, adresa de livrare si/sau facturare).
 

Comenzi plasate de pe www.brandoffice.ro

Dumneavoastra puteti plasa o comanda doar daca ne oferiti cateva date:

  1. Numele si Prenumele;
  2. Emailul dumneavoastra (utilizat pentru comunicare, insa puteti folosi si doar numarul de telefon);
  3. Telefonul dumneavoastra (utilizat pentru comunicare, poate facilita comunicarea in cazul unor urgente);
  4. Adresa de livrare;
  5. Adresa de facturare (in situatiile in care este cazul);
  6. IBAN (in situatiile in care este cazul).

Aceste date nu vor fi folosite pentru alte scopuri inafara de cele necesare intocmirii urmatoarelor:

  1. Facturi*;
  2. AWB-uri**;
  3. Contracte (daca este cazul).

Deoarece exista legea legata de contabilitate, suntem obligati sa pastram facturile timp de 5 ani.
*Pentru intocmirea facturilor si a comenzilor, Brand Distribution Group foloseste software-ul SoftOne. Datele sunt stocate pe serverul nostru local; serverul este protejat firewall si are acces limitat, pe baza de parola
**Datele folosite pentru AWB-uri vor ajunge si la companiile la care noi apelam pentru livrarea comenzilor (Fan Curier, Nemo Express, Cargus si alte companii utilizate strict in cazuri punctuale – ne puteti contacta oricand pentru a afla compania).
 

Plata comenzilor

Pentru plata comenzilor se pot folosi 3 modalitati:

  1. Plata cu cardul;
  2. Plata ramburs;
  3. Plata cu OP (in cazul persoanelor juridice).

Procesatorul nostru de plati cu cardul este euplatesc.ro, serviciu extern care foloseste datele dumneavoastra (nume si prenume, datele cardului) pentru a procesa plata. Serviciul este securizat si puteti afla mai multe detalii, aici.
Plata ramburs se va face cu ajutorul curierilor la care apelam (vezi punctul anterior), care vor emite o chitanta in acest sens.
Plata cu OP, valabila in cazul persoanelor juridice, se va procesa cu ajutorul platilor in cont sau a biletelor la ordine, prin urmare datele dumneavoastra de plata vor ajunge la banca noastra (Raiffeisen Bank) si, implicit, la a dumneavoastra.
Nu folosim aceste date in alte scopuri decat cele mentionate mai sus, la acest punct.

 

DREPTURILE DUMNEAVOASTRA

Conform Regulamentului privind Protectia Datelor Personale, aveti dreptul la urmatoarele:
 

Dreptul de acces

                Aveti dreptul la o confirmare din partea noastra ca prelucram sau nu datele cu caracter personal care ca primesc. In caz afirmativ, veti obtine acces la datele respective si la informatii privind modalitatea in care sunt prelucrate datele.
                Cererea de acces a datelor dumneavoastra este limitata, astfel ca suntem indreptatiti ca de la a doua cerere sa va facturam o taxa. Aceasta taxa va fi stabilita incepand cu 25 mai 2018.
 

Dreptul la portabilitatea datelor

                Sunteti indreptatit sa primiti datele intr-un format structurat, care poate fi citit automat si aveti dreptul ca aceste date sa fie transmise direct altui operator (in cazul in care este fezabil din punct de vedere tehnic).
 

Dreptul la opozitie

                Aveti dreptul de a va opune la prelucrarea datelor personale atunci cand prelucrarea este necesara pentru indeplinirea unei sarcini care serveste de interes public sau cand are in vedere un interes legitim al operatorului.
                In cazul in care prelucrarea datelor personale are ca si scop marketingul direct, sunteti indreptatit a va opune prelucrarii in orice moment.
 

Dreptul de a fi uitat

                Aveti dreptul de a ne solicita sa va stergem toate datele cu caracter personal, fara intarzieri nejustificate.
                Avem obligatia de a va raspunde cererii in termen de 30 de zile de la socilitarea dumneavoastra.
Cazurile in care puteti cere sa fiti uitat:

 

Dreptul la restrictionarea prelucrarii

                Conform Articolului 18, persoana vizată are dreptul de a obtine din partea operatorului (a noastra, in acest caz) restrictionarea prelucrarii intr-unul dintre cazurile:

 

CAT TIMP STOCAM DATELE

                Datele mentionate mai sus au termene de stocare diferite, in functie de necesitatea acestora.

  1. Pentru facturi, datele sunt pastrate in formatul fizic timp de 5-10 ani, in functie de cum specifica legea si in software-ul nostru de CRM si contabilitate, SoftOne, timp de 5 ani si 10 ani in functie de sau cat specifica legea.
  2. Pentru MailChimp, datele sunt pastrate pana in momentul in care va dezabonati sau pana in momentul in care nu vom mai avea nevoie de datele dumneavoastra.
  3. Datele contului de pe brandoffice.ro vor fi pastrate pana in momentul in care decideti sa va stergeti contul sau in functie de termenul maxim de stocare specificat sau cerut de legea aflata in vigoare.

 

CUM PUTETI ACCESA DATELE

                Conform dreptului de acces, puteti sa ne trimiteti un email la adresa.... prin care sa ne solicitati accesul la datele dumneavoastra.
                Mentionam ca aceasta cerere este gratuita doar pentru prima solicitare. De la a doua solicitare, suntem indreptatiti, conform Regulamentului Privind Protectia Datelor, sa va facturam o taxa de solicitare. Aceasta taxa va fi comunicata incepand cu 25 mai 2018.
 
 

INTREBARI, NELAMURIRI, RECLAMATII

                Ne puteti contacta pentru orice situatie privind datele personale, la adresa de email: protectiadatelor@brandoffice.ro.