REMAT BRASOV

Corectitudine, promptitudine! Furnizarea in timp util a formularelor cu regim special catre toate punctele din tara!

MAD SECURITY ALERT

O colaborare foarte buna. Spirit de echipa. Felicitari. Seriozitate, Profesionalism.

TRANSILANA

Proiectele derulate cu Brand Office au fost finalizate cu succes. La fiecare proiect derulat ati fost deschisi la provocari si ati tinut cont de dorintele si nevoile noastre. Pe parcursul colaborarii am derulat proiecte care ne-au provocat atat pe noi, cat si pe dumneavostra, proiecte la care ati facut fata cu brio. Proiectele derulate cu Brand Office au adus un plus imaginii companiei noastre, prin realizarea de materiale promotionale de calitate.

CASA DE AJUTOR RECIPROC TOHAN ZARNESTI IFN

Suntem multumiti de ultima comanda, inclusiv modalitatile de plata si termenul de livrare. [Punctele forte sunt] respectarea termenului de livrare produse, comunicarea foarte buna cu dvs. [Beneficiul este ca] am putut si noi la randul nostru sa oferim materialele promotionale inainte de sfarsitul anului. Speram in continuare in prelungirea colaborarii cu dvs.

AKA GROUP SECURITY

Va multumim pentru promptitudine si colaborare, sunt extraordinare si am fost placuti surprinsi.

ASGO TELECOM

Colaboram de 7 ani cu Brand Distribution Group mai ales in perioada sarbatorilor de iarna pe partea de cadouri personalizate si apreciem profesionalismul si flexibilitatea lor cand vine vorba de satisfacerea cererii clientului. Continuitatea in colaborarea cu ei dovedeste increderea pe care le-am acordat-o de-a lungul anilor si faptul ca am fost multumiti de produsele pe care ni le-au oferit. Gama produselor proprii imbina originalitatea si bunul gust intr-o maniera eleganta si cu siguranta pot fi pe placul celor mai pretentiosi clienti.

LOSAN ROMANIA

Intr-o lume in care timpul a devenit extrem de scump, echipa de tineri entuziasti Andreea si Marius, a societatii Brand Office cu care interactionez de o lunga perioada de timp, s-a dovedit a fi foarte bine organizata, dovedind de-a lungul timpului un grad ridicat de seriozitate, precum si minunata capacitate de a fi peste tot. Apreciez faptul ca raspundeti cererilor rapid, argumentat si-mi oferiti incredere, asemeni unui prieten care nu-ti inseala niciodata asteptarile. Imi doresc in continuare, o colaborare cel putin la fel de buna ca si pana in acest moment

SOLVE PERFORM

Comenzi prompte, livrari la timp si mai ales un agent de vanzari absolut senzational - dedicat, prompt, vesel, mereu gata sa gaseasca solutii! [Beneficiul este] relatia cu voi ca oameni, produse de buna calitate si promtitudine.

GAMA S.R.L.

Am fost foarte multumiti de felul in care s-a onorat ultima noastra comanda. [Punctul forte este] livrarea produselor pana la sediul clientului, in timp util. Am realizat toate produsele promotionale oferite cadoul colaboratorilor nostri in acelasi loc.

DESCLEEMA EASTERN EUROPE

Toate proiecte derulate impreuna cu Brand Distribution au fost un succes. [Punctul forte este] in primul rand oamenii, aveti o echipa tanara si creativa, mereu dispusa sa asculte, sa ajute, sa se adapteze nevoilor clientilor. De asemenea produse de calitate pentru toate gusturile si toate buzunarele. [Beneficiul este] angajati multumiti in cazul cadourilor achizitionate, timp castigat - echipa Brand Distribution se ocupa de toate detaliile. Keep up the wonderful work you are doing, with the wonderful team you have ! :)

SERGIANA GRUP

Colaborarea a fost foarte buna. Au fost onorate toate cerintele noastre. [Punctul forte este] faptul ca sunteti o echipa care se adapteaza cerintelor clientilor, chiar daca uneori nu sunt simple. Cel mai important beneficiu este ca va ocupati dumneavoastra de livrarea necesarului pe restaurante. Suntem multumiti de aceasta colaborare, dar mai ales pentru faptul ca ne putem baza pe dumneavoastra. Din momentul lansarii comenzii nu mai sunt necesare interventii din partea noastra. Multumim!

CET GRIVITA

CColaborarea intre echipa de achizitii a societatii noastre si partenerii nostri de la s.C. BRaND DIstRIBUtION GROUP s.R.L.s-a desfasurat într-un climat profesionist si cordial . Recomandam BRaND DIstRIBUtION GROUP s.R.L. ca fiind un partener serios, prompt, care isi îndeplineste obligatiile contractuale la timp, oferind produse de calitate la preturi competitive.

BILKA

Profesionalismul, orientarea catre solutii eficiente si abordarea clientului sunt caracteristici care fac dintr-o companie un partener de încredere. Brand Distribution este unul dintre partenerii cu care colaboram cu încredere de mai multi ani, aducand plus valoare prin atentia acordata serviciilor si produselor si flexibilitatea în gasirea unor solutii potrivite cerintelor proiectelor noastre.

EXPERTAROM FOOD INGREDIENTS

Colaboram impreuna cu dumneavoastra pentru realizarea de produse de birotica personalizate, realizate in tipografia dumneavoastra, precum si pentru personalizarea de obiecte promotionale. In ambele cazuri suntem multumiti. Calitatea produselor, modul de comunicare amanuntit pe parcursul desfasurarii proiectelor, seriozitate, consecventa reprezentantilor de vanzari, respectarea termenelor, marea varietate a produselor, posibilitatea de a gasi solutii specifice. Produse de calitate, livrate la timp.

CONMET AVIA

Colaborarea cu echipa Brand Office intotdeauna a fost una de incredere . Punctele forte sunt diversitatea produselor si deschiderea catre nevoia clientului. Prezentarea de mostre a fost intotdeauna binevenita. Mult succes pe mai departe.

CRESCENDO

Recomand Brand Office pentru calitatea produselor si serviciilor, viteza de livrare si consultanta oferita de Bogdana. Lucrez cu aceasta echipa de mai multi ani si din perspectiva nevoilor diferite ale mai multor companii. De fiecare data am beneficiat de servicii impecabile, intelegere, rabdare. Multumesc Bogdana si multumesc Brand Office.

FARMACOM

Incep prin a spune ca omul sfinteste locul, clar! si cu aceasta ocazie felicitari Dana pentru profesionalismul de care ai dat dovada. Ne bucuram pentru reluarea colaborarii si ne declaram multumiti pentru comenzile plasate si finalizate cu succes la timp! Punctele forte sunt angajatii, organizarea si flexibilitatea! speram pe viitor sa construim impreuna un business sanatos!

LIAMED

Vreau sa iti transmit felicitarile mele tie si echipei tale pentru profesionalismul demonstrat. Este o placere sa lucrez cu tine pentru ca esti promta, punctuala, pozitiva si profi. La mine in agenda telefonica, numele tau este Daniela Bucurie, pentru ca asta-mi transmiti de fiecare data. Promotionalele sunt minunate, colegii mei au fost foarte incantati, la fel si clientii nostri. O saptamana usoara si prospera!

RAP TRONIC

Colaborarea cu Brand Office de mai bine de 5 ani s-a dovedit a fi una de incredere. apreciez in mod pozitiv colaborarea cu tine (Dana), interesul si disponibilitatea manifestata pentru gasirea de solutii si depasirea procovarilor inerente activitatii. Doresc sa va avem alaturi si in viitoarele proiecte pe care le vom desfasura. Va doresc un an nou plin de realizari si succese. Multumesc pentru suport.

Brand Office sau Brand Distribution Group, dupa numele firmei, se ocupa cu strictete si seriozitate de protejarea prezentei online a dumneavoastra. Aceasta Politica de Confidentialitate explica si puncteaza viziunea noastra si practicile legate de securitatea datelor. Vom actualiza aceasta Politica de Confidentialitate oricand se vor face modificari legale si oricand vom considera ca este nevoie de o actualizare pentru avea grija de datele dumneavoastra.
Aceasta Politica de Confidentialitate este scrisa la data de 16.05.2018.
Ne vom referi la “dumneavoastra” ca fiind utilizator si client al website-ului nostru www.brandoffice.ro.
“Site-ul”, “Website-ul” se refera la www.brandoffice.ro.

 

CINE SUNTEM?

Datele despre noi si despre compania noastra le puteti gasi aici: Termeni si Conditii.

 

CE DATE COLECTAM?

Cookies si IP

Pentru a-ti oferi o navigare cat mai fluida pe site-ul brandoffice.ro, folosim o facilitate a browserului Internet numita `cookie`. Cookies sunt fisiere de dimensiuni reduse pe care browserul le plaseaza pe hard-diskul utilizatorului. Aceste cookies sunt folosite pentru:

  1. a memora numele utilizatorilor, parolele si preferintele;
  2. a monitoriza parcursuri pe site;
  3. a personaliza paginile in functie de vizitator.

Ai optiunea de a seta browserul astfel incat sa respinga aceste cookies. In acest caz insa, va exista un impact asupra navigarii pe site-ul nostru:

Avand in vedere ca site-ul nostru este conectat la serviciul Google Analytics, avem acces la datele despre comportamentul dumneavoastra pe site-ul nostru, cum ar fi:

  1. IP;
  2. Zona geografica;
  3. Pagini vizitate;
  4. Gen (doar daca este completat de dumneavoastra, in profilul dumneavoastra);
  5. Sesiuni de vizitare;
  6. Surse de trafic;
  7. Timp petrecut pe fiecare pagina.

Toate aceste date sunt colectate strict pentru a ne ajuta in determinarea comportamentului utilizatorilor site-ului nostru si pentru a ne ajuta in a va oferi servicii cat mai bune, insa nu vor pot fi identificate dupa numele, prenumele si adresa dumneavoastra de email.

Mai multe detalii despre cookies puteti gasi aici.
 

Date pentru Feedback

Brandoffice.ro ofera posibilitatea utilizatorilor site-ului de a trimite comentarii, intrebari si sugestii, la adresa protectiadatelor@brandoffice.ro sau in pagina de contact. Orice informatie care este trimisa in acest fel va fi folosita strict in acest sens: pentru a va putea raspunde si a solutiona comentariile, intrebarile si sugestiile dumneavoastra.

Informatiile trimise se refera la:

  1. Adresa dumneavoastra de email (pentru a va putea raspunde solicitarilor);
  2. Numele si Prenumele dumneavoastra;
  3. Numarul de telefon (doar daca dumneavoastra doriti sa ni-l oferiti, in cazul in care emailul nu este o varianta buna de comunicare);
  4. Numarul de Comanda (in cazul in care intrebarile, sesizarile si sugestiile se refera la anumite produse/comenzi efectuate de dumneavoastra).

 
 

MailChimp si Continut primit prin email

 
Colectam datele doar dupa acceptarea dumneavoastra. Toate aceste date sunt stocate in serverul celor de la MailChimp (LINK) – serviciul pe care noi il utilizam pentru a putea trimite continut unei bazei de date formata din mai multe adrese de email.
Scopul este de a va putea trimite:

In functie de preferintele dumneavoastra, va puteti abona la una sau mai multe variante dintre cele de mai sus, tocmai pentru a putea primi un continut cat mai personalizat.
Datele la care ne referim aici sunt:

Mentionam ca va puteti dezabona in orice moment, iar MailChimp ne va oferi unelte pentru a va putea sterge toate datele din baza noastra.
Va puteti abona la continutul nostru aici.
 

Contul dumneavoastra de pe www.brandoffice.ro

Pentru a va putea crea un cont pe site-ul nostru, aveti nevoie obligatoriu de urmatoarele:

Pentru confidentialitatea si securitatea datelor, contul tau este protejat de parola; brandoffice.ro face toate eforturile necesare si foloseste ultimile tehnologii disponibile pentru a asigura protectia si securitatea datelor.
Puteti utiliza contul dumneavoastra pentru urmatoarele:

  1. Pastrarea unei evidente a comenzilor plasate pe site-ul nostru;
  2. Facilitarea plasarii comenzilor;
  3. Vizualizarea preturilor personalizate (contul business).

In contul dumneavoastra veti putea adauga:

  1. Produse favorite;
  2. Adrese de livrare;
  3. Adrese de facturare.

Aceste date nu vor fi folosite in alte scopuri, in afara de cel prezentat aici si cel prezentat in pasul sectiunea urmatoare, legata de plasarea comenzilor si de plata.
Mentionam ca plasarea unei comenzi se poate face si fara crearea unui cont, insa datele necesare procesarii acesteia raman aceleasi (nume si prenume, adresa de email, adresa de livrare si/sau facturare).
 

Comenzi plasate de pe www.brandoffice.ro

Dumneavoastra puteti plasa o comanda doar daca ne oferiti cateva date:

  1. Numele si Prenumele;
  2. Emailul dumneavoastra (utilizat pentru comunicare, insa puteti folosi si doar numarul de telefon);
  3. Telefonul dumneavoastra (utilizat pentru comunicare, poate facilita comunicarea in cazul unor urgente);
  4. Adresa de livrare;
  5. Adresa de facturare (in situatiile in care este cazul);
  6. IBAN (in situatiile in care este cazul).

Aceste date nu vor fi folosite pentru alte scopuri inafara de cele necesare intocmirii urmatoarelor:

  1. Facturi*;
  2. AWB-uri**;
  3. Contracte (daca este cazul).

Deoarece exista legea legata de contabilitate, suntem obligati sa pastram facturile timp de 5 ani.
*Pentru intocmirea facturilor si a comenzilor, Brand Distribution Group foloseste software-ul SoftOne. Datele sunt stocate pe serverul nostru local; serverul este protejat firewall si are acces limitat, pe baza de parola
**Datele folosite pentru AWB-uri vor ajunge si la companiile la care noi apelam pentru livrarea comenzilor (Fan Curier, Nemo Express, Cargus si alte companii utilizate strict in cazuri punctuale – ne puteti contacta oricand pentru a afla compania).
 

Plata comenzilor

Pentru plata comenzilor se pot folosi 3 modalitati:

  1. Plata cu cardul;
  2. Plata ramburs;
  3. Plata cu OP (in cazul persoanelor juridice).

Procesatorul nostru de plati cu cardul este euplatesc.ro, serviciu extern care foloseste datele dumneavoastra (nume si prenume, datele cardului) pentru a procesa plata. Serviciul este securizat si puteti afla mai multe detalii, aici.
Plata ramburs se va face cu ajutorul curierilor la care apelam (vezi punctul anterior), care vor emite o chitanta in acest sens.
Plata cu OP, valabila in cazul persoanelor juridice, se va procesa cu ajutorul platilor in cont sau a biletelor la ordine, prin urmare datele dumneavoastra de plata vor ajunge la banca noastra (Raiffeisen Bank) si, implicit, la a dumneavoastra.
Nu folosim aceste date in alte scopuri decat cele mentionate mai sus, la acest punct.

 

DREPTURILE DUMNEAVOASTRA

Conform Regulamentului privind Protectia Datelor Personale, aveti dreptul la urmatoarele:
 

Dreptul de acces

                Aveti dreptul la o confirmare din partea noastra ca prelucram sau nu datele cu caracter personal care ca primesc. In caz afirmativ, veti obtine acces la datele respective si la informatii privind modalitatea in care sunt prelucrate datele.
                Cererea de acces a datelor dumneavoastra este limitata, astfel ca suntem indreptatiti ca de la a doua cerere sa va facturam o taxa. Aceasta taxa va fi stabilita incepand cu 25 mai 2018.
 

Dreptul la portabilitatea datelor

                Sunteti indreptatit sa primiti datele intr-un format structurat, care poate fi citit automat si aveti dreptul ca aceste date sa fie transmise direct altui operator (in cazul in care este fezabil din punct de vedere tehnic).
 

Dreptul la opozitie

                Aveti dreptul de a va opune la prelucrarea datelor personale atunci cand prelucrarea este necesara pentru indeplinirea unei sarcini care serveste de interes public sau cand are in vedere un interes legitim al operatorului.
                In cazul in care prelucrarea datelor personale are ca si scop marketingul direct, sunteti indreptatit a va opune prelucrarii in orice moment.
 

Dreptul de a fi uitat

                Aveti dreptul de a ne solicita sa va stergem toate datele cu caracter personal, fara intarzieri nejustificate.
                Avem obligatia de a va raspunde cererii in termen de 30 de zile de la socilitarea dumneavoastra.
Cazurile in care puteti cere sa fiti uitat:

 

Dreptul la restrictionarea prelucrarii

                Conform Articolului 18, persoana vizată are dreptul de a obtine din partea operatorului (a noastra, in acest caz) restrictionarea prelucrarii intr-unul dintre cazurile:

 

CAT TIMP STOCAM DATELE

                Datele mentionate mai sus au termene de stocare diferite, in functie de necesitatea acestora.

  1. Pentru facturi, datele sunt pastrate in formatul fizic timp de 5-10 ani, in functie de cum specifica legea si in software-ul nostru de CRM si contabilitate, SoftOne, timp de 5 ani si 10 ani in functie de sau cat specifica legea.
  2. Pentru MailChimp, datele sunt pastrate pana in momentul in care va dezabonati sau pana in momentul in care nu vom mai avea nevoie de datele dumneavoastra.
  3. Datele contului de pe brandoffice.ro vor fi pastrate pana in momentul in care decideti sa va stergeti contul sau in functie de termenul maxim de stocare specificat sau cerut de legea aflata in vigoare.

 

CUM PUTETI ACCESA DATELE

                Conform dreptului de acces, puteti sa ne trimiteti un email la adresa.... prin care sa ne solicitati accesul la datele dumneavoastra.
                Mentionam ca aceasta cerere este gratuita doar pentru prima solicitare. De la a doua solicitare, suntem indreptatiti, conform Regulamentului Privind Protectia Datelor, sa va facturam o taxa de solicitare. Aceasta taxa va fi comunicata incepand cu 25 mai 2018.
 
 

INTREBARI, NELAMURIRI, RECLAMATII

                Ne puteti contacta pentru orice situatie privind datele personale, la adresa de email: protectiadatelor@brandoffice.ro.