⭐⭐⭐⭐⭐
„Corectitudine, promptitudine!
Furnizarea in timp util a formularelor
cu regim special catre toate punctele din tara!"
• Acest rucsac Primo Plus este alegerea ideala pentru companii care cauta produse promotionale eficiente sau doresc sa ofere cadouri pentru angajati ce imbina utilitatea cu stilul. Usor, dar incapator, este dotat cu doua buzunare laterale si un buzunar exterior cu fermoar, facandu-l perfect pentru organizarea eficienta a obiectelor personale.
•
Spatiu Optimizat: Compartimentul principal include un locas special pentru un laptop de 15 inch, ideal pentru pastrarea in siguranta a dispozitivelor electronice si documentelor format A4.
Confort Superior la Purtare: Designul este completat de un spate intarit cu spuma si finisat cu plasa aerisita, impreuna cu bretele ajustabile, pentru un confort maxim indiferent de activitate.
•
Accente Design: Decorat discret cu un fermoar colorat, adauga o nota personala si distinctiva.
Material de Calitate: Fabricat din microfibra cu suport PVC, rucsacul Primo este nu doar durabil, dar si usor, oferind o solutie practica si confortabila pentru utilizare zilnica.
•
Certificare REACH: Atestarea angajamentului fata de standardele de siguranta si sustenabilitate.
23 L: Capacitatea generoasa de 23 de litri asigura spatiu suficient pentru toate esentialele de zi cu zi sau echipamentul pentru aventuri scurte.
•
Fie ca este utilizat de profesionisti in deplasari de afaceri, de studenti sau de aventurieri in natura, Rucsacul Primo este solutia perfecta pentru cei care apreciaza o combinatie intre functionalitate, stil si durabilitate. Este un instrument de marketing excelent pentru companii care doresc sa isi promoveze brandul prin produse personalizate de calitate.
•
Rucsacul Primo este mai mult decat un simplu accesoriu; este un companion de nadejde pentru orice provocare. Opteaza pentru el ca parte a ofertei tale de produse promotionale sau cadouri personalizate pentru a impresiona si a oferi valoare adaugata angajatilor si clientilor tai.
Tip produs: Rucsac laptop
Capacitate: 23 L
Material: microfibra, PVC
Pot comanda mai putine bucati decat e cantitatea minima?
Nu. Cantitatea minima de comanda este necesara pentru a evita costuri majore de transport. In cazuri aparte, daca doresti o oferta de pret pentru mai putine bucati, care sa includa si costurile aditionale de transport, contacteaza-ne la marketing@brandoffice.ro.
Cum fac sa cumpar prin Unitate Protejata?
Inainte de a plasa o comanda care sa fie facturata pe Unitate Protejata, trebuie sa incheiem un contract de vanzare-cumparare si un acord de parteneriat. Contacteaza-ne pe e-mail la brasov@brandoffice.ro pentru a face demersurile necesare. Uterior, poti comanda direct pe site, mentionand la observatii ca doresti facturarea pe Unitate Protejata, conform colaborarii.
Ce produse pot cumpara de la voi prin Unitate Protejata Autorizata?
Brand Product UP - productie:
Produse tipografice: mape, carti de vizita, cataloage, flyere, formulare tipizate, etc.
Produse promotionale: agende, calendare, imprimari, personalizari, etc.
Ambalaje, cutii, etc.
Articole igienico-sanitare din hartie: hartie igienica, prosoape de hartie, servetele, etc.
Ekomax - productie:
Produse de curatenie - detergenti si solutii curatare, etc.
Produse cosmetice, etc.
Dezinfectanti, etc.
Atelier „Amicii” - comert:
Birotica si papetarie, etc.
Tehnica de birou - distrugatoare, laminatoare, purificatoare de aer, etc.
Mobilier de birou si produse ergonomice, etc.
Echipamente de protectie a muncii, etc.
Produse de curatenie - detergenti, dezinfectanti, solutii de curatare suprafete, etc.
Table scolare, whiteboard, flipchart-uri, etc.
Accesorii IT si electrice - cartuse, tonere, consumabile, periferice PC, rucsaci si genti de laptop, etc.
Tipografie si stamplie.
Pot să comand prin telefon, email sau WhatsApp?
Da, se poate. Sistemul nostru permite procesarea comenzilor primite prin alte surse decât magazinul nostru online. Gasesti in pagina de “Contact” toate modalitatile de a lua legatura cu noi.
Cum e garantia produselor?
Simpla ca “Buna ziua”! Iti schimbam orice produs neconform. Fara complicatii, fara discutii interminabile, fara timp pierdut.
Cum pot anula sau modifica o comandă după ce a fost plasată?
Din contul tau de client, in rubrica Istoric Comenzi poti anula o comanda plasata, doar daca aceasta nu a fost inca expediata. Pentru a modifica o comanda, este necesar sa ne contactezi telefonic.
Cum pot folosi un cod de reducere?
Trebuie sa fii logat/a in contul de client si in pagina de finalizare comanda, in partea dreapta, sub “Total”, gasesti butonul “Ai un cod de reducere?”.
Da, poti solicita sa iti trimitem produsele intr-o zi specifica. Totusi, acest serviciu este in functie de disponibilitate.
Oferiti asistenta in alegerea produselor potrivite pentru mine?
Da, ne poti contacta telefonic si te ghidam in procesul tau de achizitii, oferindu-ti cele mai bune variante si alternative.
Pot sa cumpar si ca persoana fizica?
Da, poti face cumparaturi de la noi si in calitate de persoana fizica.
Remat Brasov Remat
⭐⭐⭐⭐⭐
„Corectitudine, promptitudine!
Furnizarea in timp util a formularelor
cu regim special catre toate punctele din tara!"
Liamed Brasov Liamed
⭐⭐⭐⭐⭐
„Promotionalele sunt minunate,
colegii mei au fost foarte incantati,
la fel si clientii nostri!”
Farmacom Brasov Farmacom
⭐⭐⭐⭐⭐
„Ne bucuram pentru reluarea colaborarii si
ne declaram multumiti pentru produsele plasate
si finalizate cu succes la timp."
Anda Benga Persoana fizica
⭐⭐⭐⭐⭐
„Foarte bun produsul. A scos efectiv toata
mizeria din pardoseli. Livrarea a fost rapida.
Recomand sa cumparati! Nota 10.”
Randstad Staffing Randstad Staffing
⭐⭐⭐⭐⭐
„Sunteți minunați! Mulțumesc mult că
mă ajutați de fiecare dată
în timp scurt!!!”