⭐⭐⭐⭐⭐
„Corectitudine, promptitudine!
Furnizarea in timp util a formularelor
cu regim special catre toate punctele din tara!"
• Rucsacul Mistral reprezinta solutia optima pentru companii in cautare de produse promotionale de calitate sau dorind sa ofere cadouri pentru angajati care imbina utilitatea cu rezistenta. Acest rucsac este proiectat pentru a face fiecare calatorie mai placuta, oferind un compartiment principal spatios cu un separator intarit pentru laptopul de 15 inch, asigurand protectia echipamentului tau.
• Spatiu Amplu si Protectie: Dotat cu un compartiment principal generos si un separator intarit, ideal pentru securizarea laptopului de 15 inch. Confort Superior: Prevazut cu un sistem de flux de aer pe spate si bretele reglabile, captusite pentru confort maxim in timpul purtarii.
• Utilitati Practice: Beneficiaza de atachament pentru troler, fermoare metalice si cusaturi rezistente, fiind pregatit pentru orice provocare. Construit din material Poly Filament 210D polyester, Rucsacul Mistral nu numai ca este rezistent, dar si usor, facilitand transportul confortabil pe durata calatoriilor lungi.
• Designul intarit al rucsacului promite un confort de neegalat, facandu-l partenerul ideal in calatoriile tale. Perfect pentru Calatorii si Activitati Zilnice Indiferent daca planuiesti o excursie de afaceri sau o aventura in aer liber, Rucsacul Mistral este perfect pentru oricine apreciaza o combinatie de stil, functionalitate si durabilitate.
• Este o alegere excelenta pentru produse personalizate care pot servi ca cadouri pentru angajati sau ca parte din pachete promotionale oferite de companii. Alege Rucsacul Mistral pentru urmatoarea ta calatorie si bucura-te de un nivel superior de confort si securitate pentru echipamentele tale.
• Este mai mult decat un simplu rucsac - este un statement de functionalitate si durabilitate, ideal pentru cadouri promotionale si produse personalizate oferite de companii. .
Tip produs: Rucsac laptop
Material: poliester
Pot comanda mai putine bucati decat e cantitatea minima?
Nu. Cantitatea minima de comanda este necesara pentru a evita costuri majore de transport. In cazuri aparte, daca doresti o oferta de pret pentru mai putine bucati, care sa includa si costurile aditionale de transport, contacteaza-ne la marketing@brandoffice.ro.
Cum fac sa cumpar prin Unitate Protejata?
Inainte de a plasa o comanda care sa fie facturata pe Unitate Protejata, trebuie sa incheiem un contract de vanzare-cumparare si un acord de parteneriat. Contacteaza-ne pe e-mail la brasov@brandoffice.ro pentru a face demersurile necesare. Uterior, poti comanda direct pe site, mentionand la observatii ca doresti facturarea pe Unitate Protejata, conform colaborarii.
Ce produse pot cumpara de la voi prin Unitate Protejata Autorizata?
Brand Product UP - productie:
Produse tipografice: mape, carti de vizita, cataloage, flyere, formulare tipizate, etc.
Produse promotionale: agende, calendare, imprimari, personalizari, etc.
Ambalaje, cutii, etc.
Articole igienico-sanitare din hartie: hartie igienica, prosoape de hartie, servetele, etc.
Ekomax - productie:
Produse de curatenie - detergenti si solutii curatare, etc.
Produse cosmetice, etc.
Dezinfectanti, etc.
Atelier „Amicii” - comert:
Birotica si papetarie, etc.
Tehnica de birou - distrugatoare, laminatoare, purificatoare de aer, etc.
Mobilier de birou si produse ergonomice, etc.
Echipamente de protectie a muncii, etc.
Produse de curatenie - detergenti, dezinfectanti, solutii de curatare suprafete, etc.
Table scolare, whiteboard, flipchart-uri, etc.
Accesorii IT si electrice - cartuse, tonere, consumabile, periferice PC, rucsaci si genti de laptop, etc.
Tipografie si stamplie.
Pot să comand prin telefon, email sau WhatsApp?
Da, se poate. Sistemul nostru permite procesarea comenzilor primite prin alte surse decât magazinul nostru online. Gasesti in pagina de “Contact” toate modalitatile de a lua legatura cu noi.
Cum e garantia produselor?
Simpla ca “Buna ziua”! Iti schimbam orice produs neconform. Fara complicatii, fara discutii interminabile, fara timp pierdut.
Cum pot anula sau modifica o comandă după ce a fost plasată?
Din contul tau de client, in rubrica Istoric Comenzi poti anula o comanda plasata, doar daca aceasta nu a fost inca expediata. Pentru a modifica o comanda, este necesar sa ne contactezi telefonic.
Cum pot folosi un cod de reducere?
Trebuie sa fii logat/a in contul de client si in pagina de finalizare comanda, in partea dreapta, sub “Total”, gasesti butonul “Ai un cod de reducere?”.
Da, poti solicita sa iti trimitem produsele intr-o zi specifica. Totusi, acest serviciu este in functie de disponibilitate.
Oferiti asistenta in alegerea produselor potrivite pentru mine?
Da, ne poti contacta telefonic si te ghidam in procesul tau de achizitii, oferindu-ti cele mai bune variante si alternative.
Pot sa cumpar si ca persoana fizica?
Da, poti face cumparaturi de la noi si in calitate de persoana fizica.
Remat Brasov Remat
⭐⭐⭐⭐⭐
„Corectitudine, promptitudine!
Furnizarea in timp util a formularelor
cu regim special catre toate punctele din tara!"
Liamed Brasov Liamed
⭐⭐⭐⭐⭐
„Promotionalele sunt minunate,
colegii mei au fost foarte incantati,
la fel si clientii nostri!”
Farmacom Brasov Farmacom
⭐⭐⭐⭐⭐
„Ne bucuram pentru reluarea colaborarii si
ne declaram multumiti pentru produsele plasate
si finalizate cu succes la timp."
Anda Benga Persoana fizica
⭐⭐⭐⭐⭐
„Foarte bun produsul. A scos efectiv toata
mizeria din pardoseli. Livrarea a fost rapida.
Recomand sa cumparati! Nota 10.”
Randstad Staffing Randstad Staffing
⭐⭐⭐⭐⭐
„Sunteți minunați! Mulțumesc mult că
mă ajutați de fiecare dată
în timp scurt!!!”