Birou dublu reglabil electric - de stat in picioare ET223H LocTekMotion

LocTekMotion
3.299,00 RON
Birourile reglabile electric, de stat in picioare, sunt un o necesitate pentru sanatatea coloanei. Beneficiile acestui birou dublu includ capacitatea de a ajusta inaltimea si latimea pentru a se potrivi nevoilor individuale, un design modern si eficient, precum si caracteristici de siguranta avansate, cum ar fi functia de anti-coliziune si senzorii incorporati pentru a preveni accidentele. Birourile sunt, de asemenea, dotate cu optiuni de personalizare, cum ar fi panourile de control si sistemele de incarcare, facandu-le o alegere ideala pentru un mediu de lucru dinamic si modern. Pachetul include doar scheletul de birou, blatul se comanda separat. Produsul se poate achizitiona (si) prin Unitate Protejata.
Varianta culoare: gri
In stoc
Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: ET223H (IB) - gri Ai nevoie de ajutor? 0733 953 017
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Intrebari frecvente
  • Review-uri (0)

Birourile electrice, reglabile pe inaltime, LoctekMotion sunt concepute pentru a oferi o solutie ergonomica si flexibila in orice spatiu de lucru, fie el de birou sau acasa.
Aceste birouri permit ajustarea usoara si rapida, de la inaltimea minima de 580 mm pana la inaltimea maxima de 1230 mm, si se pot largi de la 1100 mm pana la 1900 mm in latime, facandu-le compatibile cu o gama larga de dimensiuni ale blatului de masa.

Specificatii:

  • Interval de inaltime: 580-1230 mm

  • Interval de latime: 1100-1900 mm

  • Dimensiuni recomandate pentru blatul mesei: Latime 1200-2000mm, Lungime 600-800mm

  • Dimensiuni recomandate pentru panoul de intimitate: 1-25mm grosime

  • Capacitate de incarcare: 125 kg

  • Viteza de ridicare: 38 mm/s

  • Nivel de zgomot: <50 dB

  • Consum redus in asteptare: <0.5W

  • Culori disponibile: Alb, Negru, Gri

  • Design fara orificii in coloane

  • Functie de anti-coliziune

  • Panou de control optional

  • Adaptori pentru panoul de intimitate si componente pentru managementul cablurilor, optionale

  • Senzor incorporat pentru functia de anti-strangulare a mainii, functie de anti-coliziune pentru blatul mesei (ajustabil in functie de angrenaj)

  • Doua iesiri DC33V (optional incarcare USB, incarcare wireless, etc.) Doua interfete RJ45 (optional control de la distanta prin telefon mobil via Bluetooth Dongle).


Beneficiile acestui birou includ capacitatea de a ajusta inaltimea si latimea pentru a se potrivi nevoilor individuale, un design modern si eficient, precum si caracteristici de siguranta avansate, cum ar fi functia de anti-coliziune si senzorii incorporati pentru a preveni accidentele. Birourile sunt, de asemenea, dotate cu optiuni de personalizare, cum ar fi panourile de control si sistemele de incarcare, facandu-le o alegere ideala pentru un mediu de lucru dinamic si modern.

Tip produs: birou reglabil electric - de stat in picioare

  • Pot comanda mai putine bucati decat e cantitatea minima?

Nu. Cantitatea minima de comanda este necesara pentru a evita costuri majore de transport. In cazuri aparte, daca doresti o oferta de pret pentru mai putine bucati, care sa includa si costurile aditionale de transport, contacteaza-ne la office@brandoffice.ro.
 

  • Cum fac sa cumpar prin Unitate Protejata?

Inainte de a plasa o comanda care sa fie facturata pe Unitate Protejata, trebuie sa incheiem un contract de vanzare-cumparare si un acord de parteneriat. Contacteaza-ne pe e-mail la brasov@brandoffice.ro pentru a face demersurile necesare. Uterior, poti comanda direct pe site, mentionand la observatii ca doresti facturarea pe Unitate Protejata, conform colaborarii.
 

  • Ce produse pot cumpara de la voi prin Unitate Protejata Autorizata?

Brand Product UP - productie:

Produse tipografice: mape, carti de vizita, cataloage, flyere, formulare tipizate, etc.
Produse promotionale: agende, calendare, imprimari, personalizari, etc.
Ambalaje, cutii, etc.
Articole igienico-sanitare din hartie: hartie igienica, prosoape de hartie, servetele, etc.
Ekomax - productie:
Produse de curatenie - detergenti si solutii curatare, etc.
Produse cosmetice, etc.
Dezinfectanti, etc.
Atelier „Amicii” - comert:
Birotica si papetarie, etc.
Tehnica de birou - distrugatoare, laminatoare, purificatoare de aer, etc.
Mobilier de birou si produse ergonomice, etc.
Echipamente de protectie a muncii, etc.
Produse de curatenie - detergenti, dezinfectanti, solutii de curatare suprafete, etc.
Table scolare, whiteboard, flipchart-uri, etc.
Accesorii IT si electrice - cartuse, tonere, consumabile, periferice PC, rucsaci si genti de laptop, etc.
Tipografie si stamplie.

 

  • Pot să comand prin telefon, email sau WhatsApp?

Da, se poate. Sistemul nostru permite procesarea comenzilor primite prin alte surse decât magazinul nostru online. Gasesti in pagina de “Contact” toate modalitatile de a lua legatura cu noi.
 

  • Cum e garantia produselor?

Simpla ca “Buna ziua”! Iti schimbam orice produs neconform. Fara complicatii, fara discutii interminabile, fara timp pierdut.
 

  • Cum pot anula sau modifica o comandă după ce a fost plasată?

Din contul tau de client, in rubrica Istoric Comenzi poti anula o comanda plasata, doar daca aceasta nu a fost inca expediata. Pentru a modifica o comanda, este necesar sa ne contactezi telefonic.
 

  • Cum pot folosi un cod de reducere?

Trebuie sa fii logat/a in contul de client si in pagina de finalizare comanda, in partea dreapta, sub “Total”, gasesti butonul “Ai un cod de reducere?”.
 

  • Pot sa programez livrarea pentru o anumita data?

Da, poti solicita sa iti trimitem produsele intr-o zi specifica. Totusi, acest serviciu este in functie de disponibilitate.
 

  • Oferiti asistenta in alegerea produselor potrivite pentru mine?

Da, ne poti contacta telefonic si te ghidam in procesul tau de achizitii, oferindu-ti cele mai bune variante si alternative.
 

  • Pot sa cumpar si ca persoana fizica?

Da, poti face cumparaturi de la noi si in calitate de persoana fizica.

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.
  • client

    Remat Brasov Remat

    quot

    ⭐⭐⭐⭐⭐

    „Corectitudine, promptitudine!
    Furnizarea in timp util a formularelor
    cu regim special catre toate punctele din tara!"

  • client

    Liamed Brasov Liamed

    quot

    ⭐⭐⭐⭐⭐

    „Promotionalele sunt minunate,
    colegii mei au fost foarte incantati,
    la fel si clientii nostri!”

     

  • client

    Farmacom Brasov Farmacom

    quot

    ⭐⭐⭐⭐⭐

    „Ne bucuram pentru reluarea colaborarii si
    ne declaram multumiti pentru produsele plasate
    si finalizate cu succes la timp."

  • client

    Anda Benga Persoana fizica

    quot

    ⭐⭐⭐⭐⭐

    „Foarte bun produsul. A scos efectiv toata
    mizeria din pardoseli. Livrarea a fost rapida.
    Recomand sa cumparati! Nota 10.”

  • client

    Randstad Staffing Randstad Staffing

    quot

    ⭐⭐⭐⭐⭐

    „Sunteți minunați! Mulțumesc mult că
    mă ajutați de fiecare dată
    în timp scurt!!!” 

Suport clienti Luni - Vineri: 08.30 - 17:00

0733 953 017 office@brandoffice.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!