⭐⭐⭐⭐⭐
„Corectitudine, promptitudine!
Furnizarea in timp util a formularelor
cu regim special catre toate punctele din tara!"
Birourile electrice de stat in picioare, reglabile pe inaltime, LoctekMotion ET223T sunt proiectate pentru a oferi o solutie ergonomica si versatila pentru orice spatiu de lucru, oferind posibilitatea de a lucra in picioare sau sezand.
Aceste birouri vin in trei variante, fiecare adaptata pentru a se potrivi nevoilor specifice de configurare si spatiu.
Specificatii pentru fiecare varianta a modelului ET223T:
Interval de inaltime: 580-1230mm ET223T(90°):
Interval de latime 1240-1760mm;
Latime principala recomandata a blatului: 1300-1900mm;
Latime secundara: 1300-1900mm;
Lungime: 600-800mm ET223T(120°):
Interval de latime 915-1455mm;
Latime principala recomandata a blatului: 1100-1800mm;
Lungime: 600-800mm ET223T(180°):
Interval de latime 1685-2740mm;
Latime principala recomandata a blatului: 1700-2900mm;
Latime: 600-1000mm
Capacitate de incarcare: 150 kg
Viteza de ridicare: 38 mm/s
Nivel de zgomot: <50 dB
Consum de energie in standby: <0.5W
Coloane cu design fara orificii
Panou de control optional (vezi fisa de accesorii)
Suprafata: Vopsea in pulbere; Culori disponibile: Alb, Negru, Gri
Senzor incorporat: functii anti-coliziune si anti-strangulare (ajustabile in functie de pozitia diferita)
Doua iesiri DC33V (optional incarcare USB, incarcare wireless, etc. Necesita suport de accesorii)
Doua interfete RJ45 (optional control de la distanta prin telefon mobil via Bluetooth Dongle. Necesita suport de accesorii)
Aceste birouri sunt ideale pentru a se adapta la diverse nevoi de configurare, oferind flexibilitate si confort. Cu optiuni de personalizare, cum ar fi panourile de control si solutiile de incarcare, si un design care imbina estetica cu functionalitatea, birourile LoctekMotion ET223T reprezinta o alegere excelenta pentru orice mediu de lucru modern.
Tip produs: birou reglabil electric - de stat in picioare
Pot comanda mai putine bucati decat e cantitatea minima?
Nu. Cantitatea minima de comanda este necesara pentru a evita costuri majore de transport. In cazuri aparte, daca doresti o oferta de pret pentru mai putine bucati, care sa includa si costurile aditionale de transport, contacteaza-ne la office@brandoffice.ro.
Cum fac sa cumpar prin Unitate Protejata?
Inainte de a plasa o comanda care sa fie facturata pe Unitate Protejata, trebuie sa incheiem un contract de vanzare-cumparare si un acord de parteneriat. Contacteaza-ne pe e-mail la brasov@brandoffice.ro pentru a face demersurile necesare. Uterior, poti comanda direct pe site, mentionand la observatii ca doresti facturarea pe Unitate Protejata, conform colaborarii.
Ce produse pot cumpara de la voi prin Unitate Protejata Autorizata?
Brand Product UP - productie:
Produse tipografice: mape, carti de vizita, cataloage, flyere, formulare tipizate, etc.
Produse promotionale: agende, calendare, imprimari, personalizari, etc.
Ambalaje, cutii, etc.
Articole igienico-sanitare din hartie: hartie igienica, prosoape de hartie, servetele, etc.
Ekomax - productie:
Produse de curatenie - detergenti si solutii curatare, etc.
Produse cosmetice, etc.
Dezinfectanti, etc.
Atelier „Amicii” - comert:
Birotica si papetarie, etc.
Tehnica de birou - distrugatoare, laminatoare, purificatoare de aer, etc.
Mobilier de birou si produse ergonomice, etc.
Echipamente de protectie a muncii, etc.
Produse de curatenie - detergenti, dezinfectanti, solutii de curatare suprafete, etc.
Table scolare, whiteboard, flipchart-uri, etc.
Accesorii IT si electrice - cartuse, tonere, consumabile, periferice PC, rucsaci si genti de laptop, etc.
Tipografie si stamplie.
Pot să comand prin telefon, email sau WhatsApp?
Da, se poate. Sistemul nostru permite procesarea comenzilor primite prin alte surse decât magazinul nostru online. Gasesti in pagina de “Contact” toate modalitatile de a lua legatura cu noi.
Cum e garantia produselor?
Simpla ca “Buna ziua”! Iti schimbam orice produs neconform. Fara complicatii, fara discutii interminabile, fara timp pierdut.
Cum pot anula sau modifica o comandă după ce a fost plasată?
Din contul tau de client, in rubrica Istoric Comenzi poti anula o comanda plasata, doar daca aceasta nu a fost inca expediata. Pentru a modifica o comanda, este necesar sa ne contactezi telefonic.
Cum pot folosi un cod de reducere?
Trebuie sa fii logat/a in contul de client si in pagina de finalizare comanda, in partea dreapta, sub “Total”, gasesti butonul “Ai un cod de reducere?”.
Da, poti solicita sa iti trimitem produsele intr-o zi specifica. Totusi, acest serviciu este in functie de disponibilitate.
Oferiti asistenta in alegerea produselor potrivite pentru mine?
Da, ne poti contacta telefonic si te ghidam in procesul tau de achizitii, oferindu-ti cele mai bune variante si alternative.
Pot sa cumpar si ca persoana fizica?
Da, poti face cumparaturi de la noi si in calitate de persoana fizica.
Remat Brasov Remat
⭐⭐⭐⭐⭐
„Corectitudine, promptitudine!
Furnizarea in timp util a formularelor
cu regim special catre toate punctele din tara!"
Liamed Brasov Liamed
⭐⭐⭐⭐⭐
„Promotionalele sunt minunate,
colegii mei au fost foarte incantati,
la fel si clientii nostri!”
Farmacom Brasov Farmacom
⭐⭐⭐⭐⭐
„Ne bucuram pentru reluarea colaborarii si
ne declaram multumiti pentru produsele plasate
si finalizate cu succes la timp."
Anda Benga Persoana fizica
⭐⭐⭐⭐⭐
„Foarte bun produsul. A scos efectiv toata
mizeria din pardoseli. Livrarea a fost rapida.
Recomand sa cumparati! Nota 10.”
Randstad Staffing Randstad Staffing
⭐⭐⭐⭐⭐
„Sunteți minunați! Mulțumesc mult că
mă ajutați de fiecare dată
în timp scurt!!!”