Umbrele personalizate - cea mai vizibilă formă de promovare în mișcare
Pixuri, căni, tricouri, brelocuri, lanyards, semne de carte, coastere, carnețele, sacoșe și alte câteva zeci de produse personalizate – tu câte ai prin sertare? Utile sunt toate și au o durata de viață promițătoare. Totuși, îți poți purta cheile fără breloc? Poți scrie cu un pix care nu e personalizat? Ai în ce să-ți pui cumpărăturile, dacă sacoșa nu are pe ea brandul favorit? Bineînțeles.
Dar atunci când plouă (și, doamne, că mult mai plouă anul ăsta!), umbrela nu-ți lipsește din accesoriile zilnice. Nici nu contează dacă mergi la birou, la cumpărături sau în vizită la mama – umbrela e mereu cu tine.
Umbrelele au o rată de păstrare de 2+ ani și la noi se folosesc, în medie, între 120 și 180 zile de an. Asta înseamnă 100+ de oportunități pentru brandul tău să iasă în lume, atunci când alegi să te promovezi prin umbrele personalizate utile și vizibile.

50 motive să faci umbrele personalizate
-
E o reclamă care merge singură pe stradă – fără să plătești chirie.
-
Salvează ziua ploioasă și imaginea brandului tău, în același timp.
-
Are durată lungă de viață și reclama ta rămâne vizibilă.
-
E unul dintre puținele produse promoționale care chiar e folosit, nu rămâne în sertar.
-
Are suprafață mare, ofertantă pentru printuri și design atrăgător.
-
Poți alege o umbrelă colorată, ca să creezi o identitate vizuală unitară cu brandul tău.
-
Pentru efect complet, poți personaliza și husele.
-
Alege să personalizezi interiorul și ai impact garantat la deschidere.
-
Toată lumea apreciază o umbrelă de calitate.
-
E o investiție mică pentru o expunere mare.
-
Într-o zi gri și ploioasă, umbrela ta poate fi singura reclamă vizibilă pe stradă.
-
E perfectă pentru evenimente outdoor: festivaluri, târguri, conferințe.
-
E un cadou elegant, util și unisex.
-
Există și în format compact, perfecte pentru poșete sau rucsacuri.
-
Pentru clienții premium ai varianta de a crea umbrele de golf personalizate.
-
Le poți vinde în magazin ca produs semnătură.
-
Denotă profesionalism – chiar și pe ploaie torențială.
-
Poate fi accesoriul oficial al echipei tale – branding, cu minimum de investiție.
-
Poți adăuga un mesaj amuzant și îți cresc exponențial șansele de popularitate pe Social Media.
-
E o modalitate subtilă de a spune: „Suntem aici, indiferent de vreme.”
-
Oferă o imagine coerentă dacă angajații tăi participă la un eveniment.
-
Pentru extra impact și siguranță pe timp de noapte, optează pentru umbrele reflectorizante.
-
E un accesoriu necesar, chic și versatil.
-
Rezistă mai mult decât o campanie digitală.
-
Poți face umbrele tematice – Crăciun, vară, evenimente speciale.
-
Nu necesită baterii, cabluri sau aplicații — doar puțin nor de ploaie.
-
Pot fi integrate în merchandising pentru artiști sau influenceri.
-
Oferă asocieri pozitive vizavi de compania ta: protecție, grijă, siguranță.
-
Nu există mărimi, deci nu ai bătăi de cap cu stocurile.
-
Alege culoare - într-un oraș plin de gri, umbrela ta iese imediat în evidență.
-
Poți face umbrele transparente cu mesaje haioase — au efect „wow” și rămâi în mintea publicului.
-
Poate fi inclusă într-un pachet de bun venit pentru clienți sau angajați noi.
-
E genul de produs care spune „ne gândim cu adevărat la nevoile tale”.
-
Poate fi folosită și ca protecție solară în zilele toride.
-
Sau, la nevoie, ca paravan improvizat pentru o conversație privată. 😄

-
Poți s-o folosești la bătrânețe pe post de baston (sau ca să sperii porumbeii).
-
Poate salva o ținută de la dezastru în drum spre o întâlnire importantă.
-
E un produs care rezistă la valurile modei — clasic, dar mereu actual.
-
Te ajută să te diferențiezi într-un mod elegant, subtil.
-
Oferă o marjă bună de profit în retail personalizat.
-
Într-o ședință foto de brand, umbrelele arată excelent vizual.
-
Poți crea umbrele „instagramabile” — perfecte pentru social media.
-
Nu necesită întreținere specială.
-
E mare! Și are impact vizual puternic.
-
Oferă o alternativă reutilizabilă față de promoționalele de unică folosință.
-
Pot promova un produs nou printr-un design dedicat.
-
Umbrelele tematice pot deveni un element memorabil pentru invitați sau oaspeți (hoteluri high-class, la voi mă uit!).
-
Pune-i un cod QR pentru acces rapid la site sau campanii.
-
O umbrelă personalizată care spune o poveste atrage privirile.
-
Pentru că nimic nu te promovează mai bine decât un om care se plimbă cu brandul tău prin oraș!

Acordă-ți acest vot de încredere. Fă umbrele personalizate anul ăsta. La cum se prezintă treaba, ai șanse să prinzi peste 200 zile de plimbare cu ea prin oraș. Scrie-ne și hai să creăm împreună proiectul care te va menține zilnic în mintea clienților tăi!