Umbrele personalizate: 50 motive să alegi publicitatea în mișcare

Umbrele personalizate: 50 motive să alegi publicitatea în mișcare

Umbrele personalizate - cea mai vizibilă formă de promovare în mișcare

Pixuri, căni, tricouri, brelocuri, lanyards, semne de carte, coastere, carnețele, sacoșe și alte câteva zeci de produse personalizate – tu câte ai prin sertare? Utile sunt toate și au o durata de viață promițătoare. Totuși, îți poți purta cheile fără breloc? Poți scrie cu un pix care nu e personalizat? Ai în ce să-ți pui cumpărăturile, dacă sacoșa nu are pe ea brandul favorit? Bineînțeles.

Dar atunci când plouă (și, doamne, că mult mai plouă anul ăsta!), umbrela nu-ți lipsește din accesoriile zilnice. Nici nu contează dacă mergi la birou, la cumpărături sau în vizită la mama – umbrela e mereu cu tine.


Umbrelele au o rată de păstrare de 2+ ani și la noi se folosesc, în medie, între 120 și 180 zile de an. Asta înseamnă 100+ de oportunități pentru brandul tău să iasă în lume, atunci când alegi să te promovezi prin umbrele personalizate utile și vizibile.

50 motive să faci umbrele personalizate

  1. E o reclamă care merge singură pe stradă – fără să plătești chirie.

  2. Salvează ziua ploioasă și imaginea brandului tău, în același timp.

  3. Are durată lungă de viață și reclama ta rămâne vizibilă.

  4. E unul dintre puținele produse promoționale care chiar e folosit, nu rămâne în sertar.

  5. Are suprafață mare, ofertantă pentru printuri și design atrăgător.

  6. Poți alege o umbrelă colorată, ca să creezi o identitate vizuală unitară cu brandul tău.

  7. Pentru efect complet, poți personaliza și husele.

  8. Alege să personalizezi interiorul și ai impact garantat la deschidere.

  9. Toată lumea apreciază o umbrelă de calitate.

  10. E o investiție mică pentru o expunere mare.

  11. Într-o zi gri și ploioasă, umbrela ta poate fi singura reclamă vizibilă pe stradă.

  12. E perfectă pentru evenimente outdoor: festivaluri, târguri, conferințe.

  13. E un cadou elegant, util și unisex.

  14. Există și în format compact, perfecte pentru poșete sau rucsacuri.

  15. Pentru clienții premium ai varianta de a crea umbrele de golf personalizate.

  16. Le poți vinde în magazin ca produs semnătură.

  17. Denotă profesionalism – chiar și pe ploaie torențială.

  18. Poate fi accesoriul oficial al echipei tale – branding, cu minimum de investiție.

  19. Poți adăuga un mesaj amuzant și îți cresc exponențial șansele de popularitate pe Social Media.

  20. E o modalitate subtilă de a spune: „Suntem aici, indiferent de vreme.”

  21. Oferă o imagine coerentă dacă angajații tăi participă la un eveniment.

  22. Pentru extra impact și siguranță pe timp de noapte, optează pentru umbrele reflectorizante.

  23. E un accesoriu necesar, chic și versatil.

  24. Rezistă mai mult decât o campanie digitală.

  25. Poți face umbrele tematice – Crăciun, vară, evenimente speciale.

  26. Nu necesită baterii, cabluri sau aplicații — doar puțin nor de ploaie.

  27. Pot fi integrate în merchandising pentru artiști sau influenceri.

  28. Oferă asocieri pozitive vizavi de compania ta: protecție, grijă, siguranță.

  29. Nu există mărimi, deci nu ai bătăi de cap cu stocurile.

  30. Alege culoare - într-un oraș plin de gri, umbrela ta iese imediat în evidență.

  31. Poți face umbrele transparente cu mesaje haioase — au efect „wow” și rămâi în mintea publicului.

  32. Poate fi inclusă într-un pachet de bun venit pentru clienți sau angajați noi.

  33. E genul de produs care spune „ne gândim cu adevărat la nevoile tale”.

  34. Poate fi folosită și ca protecție solară în zilele toride.

  35. Sau, la nevoie, ca paravan improvizat pentru o conversație privată. 😄

  36. Poți s-o folosești la bătrânețe pe post de baston (sau ca să sperii porumbeii).

  37. Poate salva o ținută de la dezastru în drum spre o întâlnire importantă.

  38. E un produs care rezistă la valurile modei — clasic, dar mereu actual.

  39. Te ajută să te diferențiezi într-un mod elegant, subtil.

  40. Oferă o marjă bună de profit în retail personalizat.

  41. Într-o ședință foto de brand, umbrelele arată excelent vizual.

  42. Poți crea umbrele „instagramabile” — perfecte pentru social media.

  43. Nu necesită întreținere specială.

  44. E mare! Și are impact vizual puternic.

  45. Oferă o alternativă reutilizabilă față de promoționalele de unică folosință.

  46. Pot promova un produs nou printr-un design dedicat.

  47. Umbrelele tematice pot deveni un element memorabil pentru invitați sau oaspeți (hoteluri high-class, la voi mă uit!).

  48. Pune-i un cod QR pentru acces rapid la site sau campanii.

  49. O umbrelă personalizată care spune o poveste atrage privirile.

  50. Pentru că nimic nu te promovează mai bine decât un om care se plimbă cu brandul tău prin oraș!

Acordă-ți acest vot de încredere. Fă umbrele personalizate anul ăsta. La cum se prezintă treaba, ai șanse să prinzi peste 200 zile de plimbare cu ea prin oraș. Scrie-ne și hai să creăm împreună proiectul care te va menține zilnic în mintea clienților tăi!

Postarea anterioara
Categorii

Suport clienti Luni - Vineri: 08.30 - 17:00

0733 953 016 brasov@brandoffice.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!