Ghid pentru comandarea agendelor personalizate in B2B - Sfaturi si pasii de parcurs

Ghid pentru comandarea agendelor personalizate in B2B - Sfaturi si pasii de parcurs

Salutare! E inca o zi frumoasa de toamna aici la Brasov, dar stim cert ca se apropie sfarsitul anului. Hai sa incepem cu inceputul. Agendele personalizate sunt vedetele sezonului – le dai la final de 2023 si stii ca tot anul 2024 vei aparea in mintea colaboratorilor tai. Cu putina atentie la detalii, iti vor vedea zilnic logo-ul. Asta CHIAR e o oportunitate de promovare pe care nu vrei sa o ratezi!

Cand esti responsabil/a de agendele pe care compania le achizitioneaza, te ajuta tare sa stii cu ce sa te pregatesti dinainte. Ti-am pregatit azi un ghid la care sa revii oricand ai nevoie. Uite la ce detalii sa te gandesti cand planuiesti sa comanzi agende personalizate!

 

1. Tipul agendelor

Prima decizie pe care trebuie sa o iei este vis-à-vis de tipul agendelor. Ai de ales intre:
- Agende datate zilnic sau saptamanal – sunt utile pentru planificare. Fii atent/a la cantitatea pe care o comanzi, deoarece sunt relevante doar pentru anul respectiv.
- Agende nedatate simple sau cu un calendar anual pe pagini – sunt potrivite pentru proiecte de lunga durata sau persoane care prefera sa isi planifice singure datele.
Pro Tip: Ca sa fii sigur/a ca ai ales bine, ia in considerare si domeniile de activitate. De exemplu, pentru un cabinet stomatologic ajuta sa alegi mereu agende personalizate datate (programari, comenzi, etc). La polul opus, departamentele creative vor aprecia versatilitatea unor agende nedatate sau cu foi veline.

2. Format

Cand te hotarasti asupra formatului, ai multiple variante. Poti opta pentru variante traditionale:
- A5 (14,8 x 21 cm)
- B5 (17,6 x 25 cm)
- A4 (21 x 29,7 cm)
Sau poti alege sa iti surprinzi colaboratorii cu o agenda patrata de o anumita marime, potrivita domeniilor lor, sau chiar sa oferi o agenda cu dimensiuni aparte (23 x 16,5 cm; 16 x 22 cm; 14 x 20,5).
Pro Tip: Ia in considerare si stilul de viata al partenerilor sau angajatilor tai. Daca folosesc un rucsac in viata de zi cu, probabil se preteaza si o agenda A4 personalizata. Pe de alta parte, pentru posetele de zi ale doamnelor este esential sa te orientezi spre formate mai mici.

3. Coperta

Materialul copertei face o diferenta semnificativa in calitatea agendei tale. Pentru inceput, gandeste-te daca vrei o coperta rigida sau flexibila. Odata stabilit aspectul acesta, te poti orienta catre alte specificatii: design policromie, din piele naturala sau din piele ecologica. Nu uita de culoare – ia in considerare si pasul urmator, ca personalizarea aleasa sa se vada bine si sa reflecte paleta brandului!
Personalizarea copertei este cel mai important pas din crearea unor agende unicat. In primul rand, ai nevoie sa stabilesti ce va aparea aici – logo-ul companiei, sloganul sau alte elemente specifice brandului. Apoi e timpul sa alegi procedeul de personalizare al agendelor. Variantele sunt:

- Timbru Sec
- Folio
- Serigrafie
- Decupaj
- Imprimare UV
- Policromie cu imaginea/grafica ta

Pro Tip: Unele materiale folosite pentru coperti nu se preteaza pentru toate procedeele de personalizare. Discuta cu agentul tau si ramai deschis/a la optiuni alternative – asa vei gasi cel mai inovator mod de a crea agende memorabile!

4. Modul de legare

Yuhuu, ai ajuns departe! Acum e momentul sa alegi cum vrei sa fie legate agendele. Ai doua variante principale: agende brosate (cu cotor) sau agende cu spira. Si aici trebuie sa iei in considerare tipul de coperta ales.
Pro Tip: Domeniile de activitate iti sunt cel mai bun prieten in alegerea modului de legare. Spre exemplu, daca activezi in constructii, cele mai practice sunt agendele cu spira – e simplu sa-ti dai seama de ce. Pe de alta parte, un cabinet de avocatura probabil va prefera o agenda brosata, cu aspect elegant.

5. Optiuni extra

Aproape ai terminat! Dupa ce ai stabilit toate aspectele esentiale, gandeste-te daca doresti sa adaugi o functionalitate in plus. Poti adauga:

- Elastic de inchidere
- Suport de pix
- Pagini personalizate

Pro Tip: Priveste optiunile extra ca pe elemente diferentiatoare, care pot da o nota aparte agentei tale. De exemplu, elasticul de inchidere il poti alege intr-o culoare de accent sau paginile personalizate pot fi cu viziunea si misiunea companiei pe care o reprezinti. Da-ti voie sa fii creativ/a!

Alegerea intre agende datate sau nedatate, formatul potrivit, coperta, legarea si optiunile suplimentare depinde in mare masura de scopul si preferintele companiei tale. La Brand Office gasesti cea mai ampla oferta de agende de pe piata si suntem dedicati sa-ti oferim sprijin in tot acest proces. Asigura-te ca personalizezi agendele pentru a corespunde nevoilor si valorilor brandului tau, si ca oferi un instrument util si de calitate partenerilor si angajatilor tai.

 

Pro Tip: Organizeaza-te de acum! Scrie-ne azi si hai sa discutam, ca sa ai certitudinea ca totul va fi gata la timp. Asa apuci sa le distribui si sa aduci bucurie tuturor celor carora vrei sa le multumesti pentru colaborare!

Postarea urmatoare Postarea anterioara

Suport clienti Luni - Vineri: 08.30 - 17:00

0733 953 017 office@brandoffice.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!