De ce merita sa faci cadouri clienților?

De ce merita sa faci cadouri clienților?
Dacă încă te mai întrebi dacă să faci sau nu cadouri clienților află că sunt câteva motive cel puțin interesante pentru care acest lucru merită. Vor avea de câștigat clienții, dar vei avea și tu partea ta de beneficii.

Partea mai putin plăcută este că trebuie să scoți niște bani din buzunarul companiei și e posibil să nu vezi imediat avantajele acestei cheltuieli.

Pentru cei care nu știu, se poate deconta suma de 100 lei, plus TVA, pe an, pentru fiecare client. Deci, teoretic, buget ai. Important e să fie și fizic cash-ul. 😊

Revenind la ce câștigă clienții, iată câteva idei:

1. Se simt speciali. Clienții tăi se vor simți speciali și apreciați. Un cadou promoțional este un mod accesibil de a transmite un mesaj simplu, dar direct: „Mulțumim că ne ești client!”. Astfel, vei crea o relație mai apropiată cu ei, iar loialitatea lor față de brand-ul tău va crește.

2. 
Se bucură de produse utile, personalizate cu logo-ul tau. Există câteva produse cu care rareori dai greș – obiectele indispensabile, folosite în fiecare zi – pixuri, căni (ideale pentru cafeaua de zi cu zi), calendare, tricouri sau stick-uri USB. Atunci când te concentrezi pe utilitatea unui produs și nu doar pe aspectul lui, obiectele vor fi apreciate și utilizate pe termen mai lung, iar brand-ul tău va fi vizibil pentru mai mult timp. Totuși, dacă dorești ca într-un an să îți impresionezi clienții, poți alege produse speciale, dar la fel de utile în viața lor de zi cu zi. De exemplu – căști wireless colorate, seturi practice sau portofele RFID pentru carduri, cu o tehnologie care protejează posesorii de orice tentativă de furt electronic. Mai mult, te poți gândi la tipologia clientului tău. De exemplu, pentru cei care preferă activitățile outdoor, le poți oferi o geacă softshell, rezistentă pe orice tip de vreme sau o unealtă multifuncțională .

casti wireless colorate

3. Vor fi plăcut surprinși daca vei alege să trimiți cadourile în alte perioade și nu în decembrie. Majoritatea concurenților tăi vor trimite cadourile în luna decembrie, maxim până în 15-20 decembrie. Atunci densitatea de cadouri pe clienții tăi este destul de mare și riști să nu mai ieși în evidență și nici să fie apreciate cadourile tale. De aceea îți recomandăm să alegi lunile octombrie sau noiembrie dacă vrei sa oferi cadourile înainte de sfârșitul anului. Dar poți da cadouri și în luna ianuarie a anului următor, fără niciun fel de probleme. Ai ocazia să mulțumești pentru anul care s-a încheiat și să puneți bazele unei colaborări în noul an.

Spuneam mai sus că ai și tu beneficii de pe urma acestei acțiuni, tu și compania ta, bineînțeles:

1.Te vei simți bine pentru că vei mulțumi clienților tăi pentru colaborarea din acest an și pentru că le-ai dăruit produse utile și de care să se bucure în fiecare zi.

2. Vei consolida relațiile personale și între companii și acest lucru îți va aduce beneficii pe termen lung. 

3. Vei câștiga încrederea clienților, că reprezinți o companie care îi respectă, îi întelege și are grijă de ei.

Dacă vei alege să oferi cadouri în mod regulat, compania ta va fi mereu cu un pas înaintea concurenței. Astfel, cu o investiție bine gândită, vei consolida relația cu clienții tăi, vei crește în vizibilitate și îi vei fideliza pe clienții existenți.

Alegerea cadourilor pentru clienți necesită și timp și bani. Noi te putem consilia să alegi cele mai potrivite produse investind foarte puțin din timpul tău. Facem lucrul acesta pentru partenerii noștri de peste 20 de ani. 
Postarea urmatoare Postarea anterioara

Suport clienti Luni - Vineri: 08.30 - 17:00

0733 953 017 office@brandoffice.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!