Agenda multifunctionala A5 Impact AWARE™ din rPET cu buzunare, personalizabila

XD Xclusive
122,21 RON
Produsul se poate personaliza. Cantitate minima pentru personalizare: 20 buc.
Varianta culoare: negru
In stoc
Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: XD-P774.171 Ai nevoie de ajutor? 0733 953 016
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Intrebari frecvente
  • Review-uri (0)
Agenda multifunctionala A5 Impact AWARE™ este realizata din poliester 100% reciclat rPET, certificat cu AWARE™ tracer. Tehnologia blockchain garanteaza trasabilitatea materialelor reciclate si impactul real in economisirea resurselor. Prin alegerea acestui produs au fost reutilizate 7 sticle de plastic si s-au economisit 4 litri de apa. Mai mult, 2% din valoarea fiecarui produs vandut este donata catre Water.org, sustinand proiecte pentru acces global la apa potabila. Agenda este integrata intr-o mapa A5 eleganta si practica, cu compartiment mare pentru documente, buzunar pentru telefon, 2 sloturi pentru carduri si suport pentru pix. Include caiet dictando cu 128 de pagini din hartie FSC® ivory 80 g/m², perfect pentru notite de zi cu zi sau planificare. Designul profesional este completat de functionalitate, iar produsul este PVC-free si livrat gata pentru personalizare.
Informatii conformitate produs

Certificari: https://static.xdconnects.com/ProductCertificates/Statement of compliance P774.17X__1d662c43fdd540b6bce8286ace0c171f.pdf

Cod Vamal: 4202329090

Standarde de conformitate: Conform Cadmium directive 91/338/EC, Conform the U.S. lead content, Conform PAHS content in Reach & ZEK 01-4-08, Conform Phtalate content, Free from short- and medium-chain chlorinated paraffins, XD Aware™ product should be checked on authenticity for each shipment, Regulation (EU) 2023/1115 EU Deforestation-free Regulation

Pasaport digital: https://app.wearaware.co/product-passport/aw_qrnwrt/XDConnects-6720a021977163bc31dc44a8-miuf3irueacue83dm3rgvesn

Cod EAN: 8714612118870

Produs eco / sustenabil: true

Inaltime produs (cm): 2.1

Lungime produs (cm): 22.2

Greutate (g): 513

Latime produs (cm): 17.2

Gramaj hartie (g/m²): 80

Emisii totale CO₂ (kg CO₂e): 1.41

PET reciclat (numar sticle): 7

Material: hartie, rPET, rPET,Paper

Dimensiuni(IxlxA): 22.2 x 17.2 x 2.1 cm

Format: A5

Liniatura: dictando, Lined pages

Numar de file: 128

Coperta: Hardcover

Tara de origine: CHN

Tip: nedatata

  • Pot comanda mai putine bucati decat e cantitatea minima?

Nu. Cantitatea minima de comanda este necesara pentru a evita costuri majore de transport. In cazuri aparte, daca doresti o oferta de pret pentru mai putine bucati, care sa includa si costurile aditionale de transport, contacteaza-ne la office@brandoffice.ro.
 

  • Cum fac sa cumpar prin Unitate Protejata?

Inainte de a plasa o comanda care sa fie facturata pe Unitate Protejata, trebuie sa incheiem un contract de vanzare-cumparare si un acord de parteneriat. Contacteaza-ne pe e-mail la brasov@brandoffice.ro pentru a face demersurile necesare. Uterior, poti comanda direct pe site, mentionand la observatii ca doresti facturarea pe Unitate Protejata, conform colaborarii.
 

  • Ce produse pot cumpara de la voi prin Unitate Protejata Autorizata?

Brand Product UP - productie:

Produse tipografice: mape, carti de vizita, cataloage, flyere, formulare tipizate, etc.
Produse promotionale: agende, calendare, imprimari, personalizari, etc.
Ambalaje, cutii, etc.
Articole igienico-sanitare din hartie: hartie igienica, prosoape de hartie, servetele, etc.
Ekomax - productie:
Produse de curatenie - detergenti si solutii curatare, etc.
Produse cosmetice, etc.
Dezinfectanti, etc.
Atelier „Amicii” - comert:
Birotica si papetarie, etc.
Tehnica de birou - distrugatoare, laminatoare, purificatoare de aer, etc.
Mobilier de birou si produse ergonomice, etc.
Echipamente de protectie a muncii, etc.
Produse de curatenie - detergenti, dezinfectanti, solutii de curatare suprafete, etc.
Table scolare, whiteboard, flipchart-uri, etc.
Accesorii IT si electrice - cartuse, tonere, consumabile, periferice PC, rucsaci si genti de laptop, etc.
Tipografie si stamplie.

 

  • Pot sa comand prin telefon, email sau WhatsApp?

Da, se poate. Sistemul nostru permite procesarea comenzilor primite prin alte surse decât magazinul nostru online. Gasesti in pagina de “Contact” toate modalitatile de a lua Leagatura cu noi.
 

  • Cum e garantia produselor?

Simpla ca “Buna ziua”! Iti schimbam orice produs neconform. Fara complicatii, fara discutii interminabile, fara timp pierdut.
 

  • Cum pot anula sau modifica o comanda dupa ce a fost plasata?

Din contul tau de client, in rubrica Istoric Comenzi poti anula o comanda plasata, doar daca aceasta nu a fost inca expediata. Pentru a modifica o comanda, este necesar sa ne contactezi telefonic.
 

  • Cum pot folosi un cod de reducere?

Trebuie sa fii logat/a in contul de client si in pagina de finalizare comanda, in partea dreapta, sub “Total”, gasesti butonul “Ai un cod de reducere?”.
 

  • Pot sa programez livrarea pentru o anumita data?

Da, poti solicita sa iti trimitem produsele intr-o zi specifica. Totusi, acest serviciu este in functie de disponibilitate.
 

  • Oferiti asistenta in alegerea produselor potrivite pentru mine?

Da, ne poti contacta telefonic si te ghidam in procesul tau de achizitii, oferindu-ti cele mai bune variante si alternative.
 

  • Pot sa cumpar si ca persoana fizica?

Da, poti face cumparaturi de la noi si in calitate de persoana fizica.

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.
  • client

    Remat Brasov Remat

    quot

    ⭐⭐⭐⭐⭐

    „Corectitudine, promptitudine!
    Furnizarea in timp util a formularelor
    cu regim special catre toate punctele din tara!"

  • client

    Liamed Brasov Liamed

    quot

    ⭐⭐⭐⭐⭐

    „Promotionalele sunt minunate,
    colegii mei au fost foarte incantati,
    la fel si clientii nostri!”

     

  • client

    Farmacom Brasov Farmacom

    quot

    ⭐⭐⭐⭐⭐

    „Ne bucuram pentru reluarea colaborarii si
    ne declaram multumiti pentru produsele plasate
    si finalizate cu succes la timp."

  • client

    Anda Benga Persoana fizica

    quot

    ⭐⭐⭐⭐⭐

    „Foarte bun produsul. A scos efectiv toata
    mizeria din pardoseli. Livrarea a fost rapida.
    Recomand sa cumparati! Nota 10.”

  • client

    Randstad Staffing Randstad Staffing

    quot

    ⭐⭐⭐⭐⭐

    „Sunteți minunați! Mulțumesc mult că
    mă ajutați de fiecare dată
    în timp scurt!!!” 

Suport clienti Luni - Vineri: 08.30 - 17:00

0733 953 016 office@brandoffice.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!