
⭐⭐⭐⭐⭐
„Corectitudine, promptitudine!
Furnizarea in timp util a formularelor
cu regim special catre toate punctele din tara!"
Selectati cel putin 0 optiuni
Selectati cel putin 0 optiuni
Selectati cel putin 0 optiuni
Selectati cel putin 0 optiuni
Incarcati o imagine
Produse Alternative
Agenda spira cu coperta PVC transparent si hartie alba este o alegere moderna si functionala pentru companiile care cauta cadouri corporate personalizate. Cu un format practic de 23x16.5 cm si 200 de pagini tiparite fata-verso in 2 culori, aceasta agenda ofera un spatiu generos pentru notite si planificare.
Interiorul pe hartie alba de 70 g/mp este ideal pentru scris, oferind claritate si lizibilitate. Coperta din PVC transparent permite personalizarea grafica a primei pagini, astfel incat brandul tau sa iasa in evidenta la fiecare utilizare.
Un avantaj important este faptul ca personalizarea prin policromie este inclusa in pret, ceea ce face ca fiecare agenda sa devina un instrument de branding unic. Pe langa aceasta, poti adauga inserturi personalizate si buzunare interioare, pentru un plus de functionalitate si impact vizual.
Designul cu spirala metalica permite deschiderea completa a paginilor, asigurand confort in utilizare atat la birou, cat si in deplasari.
Produsa in cadrul unei unitati protejate, agenda nu este doar un produs de calitate, ci si o alegere cu impact social pozitiv. Disponibila pentru comenzi corporate, cu un minim de 50 bucati. Pentru o oferta personalizata, te invitam sa ne contactezi prin formularul din pagina Contact.
Momentan, informatiile despre siguranta produsului nu sunt disponibile.
Momentan, informatiile despre producator nu sunt disponibile.
Momentan, informatiile despre persoana responsabila nu sunt disponibile.
Numar de file: 100
Format: 23x16.5cm
Gramaj hartie (g/m²): 70
Tip: nedatata
Pot comanda mai putine bucati decat e cantitatea minima?
Nu. Cantitatea minima de comanda este necesara pentru a evita costuri majore de transport. In cazuri aparte, daca doresti o oferta de pret pentru mai putine bucati, care sa includa si costurile aditionale de transport, contacteaza-ne la office@brandoffice.ro.
Cum fac sa cumpar prin Unitate Protejata?
Inainte de a plasa o comanda care sa fie facturata pe Unitate Protejata, trebuie sa incheiem un contract de vanzare-cumparare si un acord de parteneriat. Contacteaza-ne pe e-mail la brasov@brandoffice.ro pentru a face demersurile necesare. Uterior, poti comanda direct pe site, mentionand la observatii ca doresti facturarea pe Unitate Protejata, conform colaborarii.
Ce produse pot cumpara de la voi prin Unitate Protejata Autorizata?
Brand Product UP - productie:
Produse tipografice: mape, carti de vizita, cataloage, flyere, formulare tipizate, etc.
Produse promotionale: agende, calendare, imprimari, personalizari, etc.
Ambalaje, cutii, etc.
Articole igienico-sanitare din hartie: hartie igienica, prosoape de hartie, servetele, etc.
Ekomax - productie:
Produse de curatenie - detergenti si solutii curatare, etc.
Produse cosmetice, etc.
Dezinfectanti, etc.
Atelier „Amicii” - comert:
Birotica si papetarie, etc.
Tehnica de birou - distrugatoare, laminatoare, purificatoare de aer, etc.
Mobilier de birou si produse ergonomice, etc.
Echipamente de protectie a muncii, etc.
Produse de curatenie - detergenti, dezinfectanti, solutii de curatare suprafete, etc.
Table scolare, whiteboard, flipchart-uri, etc.
Accesorii IT si electrice - cartuse, tonere, consumabile, periferice PC, rucsaci si genti de laptop, etc.
Tipografie si stamplie.
Pot să comand prin telefon, email sau WhatsApp?
Da, se poate. Sistemul nostru permite procesarea comenzilor primite prin alte surse decât magazinul nostru online. Gasesti in pagina de “Contact” toate modalitatile de a lua legatura cu noi.
Cum e garantia produselor?
Simpla ca “Buna ziua”! Iti schimbam orice produs neconform. Fara complicatii, fara discutii interminabile, fara timp pierdut.
Cum pot anula sau modifica o comandă după ce a fost plasată?
Din contul tau de client, in rubrica Istoric Comenzi poti anula o comanda plasata, doar daca aceasta nu a fost inca expediata. Pentru a modifica o comanda, este necesar sa ne contactezi telefonic.
Cum pot folosi un cod de reducere?
Trebuie sa fii logat/a in contul de client si in pagina de finalizare comanda, in partea dreapta, sub “Total”, gasesti butonul “Ai un cod de reducere?”.
Da, poti solicita sa iti trimitem produsele intr-o zi specifica. Totusi, acest serviciu este in functie de disponibilitate.
Oferiti asistenta in alegerea produselor potrivite pentru mine?
Da, ne poti contacta telefonic si te ghidam in procesul tau de achizitii, oferindu-ti cele mai bune variante si alternative.
Pot sa cumpar si ca persoana fizica?
Da, poti face cumparaturi de la noi si in calitate de persoana fizica.
Frecvent cumparate impreuna
Ultimele produse vizualizate
Remat Brasov Remat
⭐⭐⭐⭐⭐
„Corectitudine, promptitudine!
Furnizarea in timp util a formularelor
cu regim special catre toate punctele din tara!"
Liamed Brasov Liamed
⭐⭐⭐⭐⭐
„Promotionalele sunt minunate,
colegii mei au fost foarte incantati,
la fel si clientii nostri!”
Farmacom Brasov Farmacom
⭐⭐⭐⭐⭐
„Ne bucuram pentru reluarea colaborarii si
ne declaram multumiti pentru produsele plasate
si finalizate cu succes la timp."
Anda Benga Persoana fizica
⭐⭐⭐⭐⭐
„Foarte bun produsul. A scos efectiv toata
mizeria din pardoseli. Livrarea a fost rapida.
Recomand sa cumparati! Nota 10.”
Randstad Staffing Randstad Staffing
⭐⭐⭐⭐⭐
„Sunteți minunați! Mulțumesc mult că
mă ajutați de fiecare dată
în timp scurt!!!”
Newsletter Nu rata ofertele si promotiile noastre
Compara produse
Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.
A fost adaugat la favorite!
A fost sters din favorite!