Kensington Brat pentru birou Kensington A1020 pentru microfoane, camere web si sisteme de iluminat

627,65 RON
Un sistem versatil pentru accesoriile dvs. de videoconferinta.
In stoc
Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: K87652WW Ai nevoie de ajutor? 0733 953 017
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Intrebari frecvente
  • Review-uri (0)
Kensington A1020 este o solutie flexibila de montare pentru microfoane, camere web si sisteme de iluminat - accesoriul perfect pentru a va mentine organizarea configuratiei videoconferintelor. Perfecta pentru microfoane, camere web si lumini, astfel incat sa va puteti pozitiona rapid accesoriile in cea mai buna locatie si la cele mai bune unghiuri. Sistemul de gestionare a cablurilor mentine cablurile organizate. Rotatia bratului la 360° ofera flexibilitate pentru montare si miscare, clema C asigurand o experienta stabila. A1020 face parte din ecosistemul de videoconferinte profesionale de la Kensington - un software plug & play puternic si un set de accesorii care va permit sa petreceti mai mult timp colaborand si mai putin timp pentru stabilirea detaliilor. O solutie flexibila de montare pentru microfoane, camere web si lumini, astfel incat sa va puteti pozitiona rapid accesoriile in cea mai buna locatie si la cele mai bune unghiuri (filete de montare de 3/8”, 1/4” si 5/8”). Se potriveste cu usurinta diferitelor nevoi de videoconferinta si de configurare a biroului cu extensii orizontale (826 mm) si verticale (949 mm). Rotiti camera, microfonul sau luminile in afara ariei dvs. atunci cand nu sunt utilizate si intoarceti-le rapid la loc atunci cand este necesar - fara a fi nevoie sa reconectati nicio componenta. Clema lata si durabila se ataseaza cu usurinta la birouri cu o grosime de pana la 88,9 mm pentru a asigura o experienta stabila pentru orice accesorii conectate. Pastreaza cablurile inestetice organizate si in afara spatiului de lucru - permitand o configuratie curata si ordonata. Creati o configuratie de videoconferinta profesionala personalizata, bazata pe mediul dvs., combinand cu alte accesorii, cum ar fi o camera web (W2000) sau lampa circulara bicolora (L1000). Îndeplinește MIL-STD-810H Metoda 504.3 Contaminare cu fluide cu dezinfectanți fără degradare.* *Fără degradare vizuală sau incapacitate de utilizare conform instrucțiunilor la finalizarea testului Conectati-va cu incredere stiind ca in spatele modelului A1020 este Kensington este cu o garantie de 2 ani.
  • Pot comanda mai putine bucati decat e cantitatea minima?

Nu. Cantitatea minima de comanda este necesara pentru a evita costuri majore de transport. In cazuri aparte, daca doresti o oferta de pret pentru mai putine bucati, care sa includa si costurile aditionale de transport, contacteaza-ne la office@brandoffice.ro.
 

  • Cum fac sa cumpar prin Unitate Protejata?

Inainte de a plasa o comanda care sa fie facturata pe Unitate Protejata, trebuie sa incheiem un contract de vanzare-cumparare si un acord de parteneriat. Contacteaza-ne pe e-mail la brasov@brandoffice.ro pentru a face demersurile necesare. Uterior, poti comanda direct pe site, mentionand la observatii ca doresti facturarea pe Unitate Protejata, conform colaborarii.
 

  • Ce produse pot cumpara de la voi prin Unitate Protejata Autorizata?

Brand Product UP - productie:

Produse tipografice: mape, carti de vizita, cataloage, flyere, formulare tipizate, etc.
Produse promotionale: agende, calendare, imprimari, personalizari, etc.
Ambalaje, cutii, etc.
Articole igienico-sanitare din hartie: hartie igienica, prosoape de hartie, servetele, etc.
Ekomax - productie:
Produse de curatenie - detergenti si solutii curatare, etc.
Produse cosmetice, etc.
Dezinfectanti, etc.
Atelier „Amicii” - comert:
Birotica si papetarie, etc.
Tehnica de birou - distrugatoare, laminatoare, purificatoare de aer, etc.
Mobilier de birou si produse ergonomice, etc.
Echipamente de protectie a muncii, etc.
Produse de curatenie - detergenti, dezinfectanti, solutii de curatare suprafete, etc.
Table scolare, whiteboard, flipchart-uri, etc.
Accesorii IT si electrice - cartuse, tonere, consumabile, periferice PC, rucsaci si genti de laptop, etc.
Tipografie si stamplie.

 

  • Pot să comand prin telefon, email sau WhatsApp?

Da, se poate. Sistemul nostru permite procesarea comenzilor primite prin alte surse decât magazinul nostru online. Gasesti in pagina de “Contact” toate modalitatile de a lua legatura cu noi.
 

  • Cum e garantia produselor?

Simpla ca “Buna ziua”! Iti schimbam orice produs neconform. Fara complicatii, fara discutii interminabile, fara timp pierdut.
 

  • Cum pot anula sau modifica o comandă după ce a fost plasată?

Din contul tau de client, in rubrica Istoric Comenzi poti anula o comanda plasata, doar daca aceasta nu a fost inca expediata. Pentru a modifica o comanda, este necesar sa ne contactezi telefonic.
 

  • Cum pot folosi un cod de reducere?

Trebuie sa fii logat/a in contul de client si in pagina de finalizare comanda, in partea dreapta, sub “Total”, gasesti butonul “Ai un cod de reducere?”.
 

  • Pot sa programez livrarea pentru o anumita data?

Da, poti solicita sa iti trimitem produsele intr-o zi specifica. Totusi, acest serviciu este in functie de disponibilitate.
 

  • Oferiti asistenta in alegerea produselor potrivite pentru mine?

Da, ne poti contacta telefonic si te ghidam in procesul tau de achizitii, oferindu-ti cele mai bune variante si alternative.
 

  • Pot sa cumpar si ca persoana fizica?

Da, poti face cumparaturi de la noi si in calitate de persoana fizica.

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.
  • client

    Remat Brasov Remat

    quot

    ⭐⭐⭐⭐⭐

    „Corectitudine, promptitudine!
    Furnizarea in timp util a formularelor
    cu regim special catre toate punctele din tara!"

  • client

    Liamed Brasov Liamed

    quot

    ⭐⭐⭐⭐⭐

    „Promotionalele sunt minunate,
    colegii mei au fost foarte incantati,
    la fel si clientii nostri!”

     

  • client

    Farmacom Brasov Farmacom

    quot

    ⭐⭐⭐⭐⭐

    „Ne bucuram pentru reluarea colaborarii si
    ne declaram multumiti pentru produsele plasate
    si finalizate cu succes la timp."

  • client

    Anda Benga Persoana fizica

    quot

    ⭐⭐⭐⭐⭐

    „Foarte bun produsul. A scos efectiv toata
    mizeria din pardoseli. Livrarea a fost rapida.
    Recomand sa cumparati! Nota 10.”

  • client

    Randstad Staffing Randstad Staffing

    quot

    ⭐⭐⭐⭐⭐

    „Sunteți minunați! Mulțumesc mult că
    mă ajutați de fiecare dată
    în timp scurt!!!” 

Suport clienti Luni - Vineri: 08.30 - 17:00

0733 953 017 office@brandoffice.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!