Geanta documente Impact AWARE 1,2L, reciclata

XD Collection
29,04 RON
Produsul se poate personaliza. Cantitate minima pentru personalizare: 20 buc.
Varianta culoare: Gri inchis
In stoc
Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: XD-P729.282 Ai nevoie de ajutor? 0733 953 016
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Intrebari frecvente
  • Review-uri (0)

Impact AWARE™ Lightweight Document Bag este o geanta compacta si functionala, creata pentru a pastra documentele si actele esentiale organizate si in siguranta. Cu un volum de 1,2L, este suficient de spatioasa pentru dosare, contracte sau accesorii de birou, fiind dotata cu 2 buzunare interne si un sistem de inchidere cu fermoar. In plus, manerul rezistent asigura un transport usor si comod.

Geanta este fabricata din poliester reciclat 300D, iar utilizarea materialelor reciclate autentice este garantata de AWARE™ tracer, care foloseste tehnologie inovatoare de trasabilitate si blockchain. Pentru confectionarea acestei genti au fost refolosite 5,9 sticle PET de 500 ml. In plus, procesul de productie economiseste apa in comparatie cu fibrele conventionale, pe baza datelor LCA publicate de Textile Exchange.

Alegand Impact AWARE™, contribui la un viitor mai sustenabil: 2% din incasarile fiecarui produs sunt donate catre Water.org, pentru sprijinirea accesului global la apa curata. Complet fara PVC, Impact AWARE™ Lightweight Document Bag este partenerul de incredere pentru un stil de viata responsabil si organizat.

  • Volum 1,2L – compacta si practica pentru documente
  • 2 buzunare interne + inchidere cu fermoar
  • Maner rezistent pentru transport usor
  • Fabricata din poliester reciclat 300D
  • AWARE™ tracer – garanteaza folosirea materialelor reciclate autentice
  • Produsa prin refolosirea a 5,9 sticle PET de 500 ml
  • Economiseste apa in comparatie cu productia conventionala
  • 2% din incasari donate catre Water.org
  • Fara PVC – responsabila si eco-friendly
  • Ideala pentru birou, calatorii de afaceri sau studii
Informatii conformitate produs

Certificari: https://static.xdconnects.com/ProductCertificates/Statement of compliance P729.28X__638ae5878a52407d840b4550bac459c0.pdf

Cod Vamal: 4202129190

Standarde de conformitate: Free from short- and medium-chain chlorinated paraffins, Conform Phtalate content, Conform PAHS content in Reach & ZEK 01-4-08, Conform the U.S. lead content, Conform Cadmium directive 91/338/EC, Conform AZO dye content directive 2002/61/EC, XD Aware™ product should be checked on authenticity for each shipment

Cod EAN: 8714612125397

Produs eco / sustenabil: true

Inaltime produs (cm): 1

Lungime produs (cm): 40

Greutate (g): 97.8

Latime produs (cm): 30

Material: rPET,rPET, rPET

Emisii totale CO₂ (kg CO₂e): 0.58

PET reciclat (numar sticle): 5.9

Dimensiuni(IxlxA): 40 x 30 x 1 cm

Capacitate: 1.2

Tara de origine: CHN

  • Pot comanda mai putine bucati decat e cantitatea minima?

Nu. Cantitatea minima de comanda este necesara pentru a evita costuri majore de transport. In cazuri aparte, daca doresti o oferta de pret pentru mai putine bucati, care sa includa si costurile aditionale de transport, contacteaza-ne la office@brandoffice.ro.
 

  • Cum fac sa cumpar prin Unitate Protejata?

Inainte de a plasa o comanda care sa fie facturata pe Unitate Protejata, trebuie sa incheiem un contract de vanzare-cumparare si un acord de parteneriat. Contacteaza-ne pe e-mail la brasov@brandoffice.ro pentru a face demersurile necesare. Uterior, poti comanda direct pe site, mentionand la observatii ca doresti facturarea pe Unitate Protejata, conform colaborarii.
 

  • Ce produse pot cumpara de la voi prin Unitate Protejata Autorizata?

Brand Product UP - productie:

Produse tipografice: mape, carti de vizita, cataloage, flyere, formulare tipizate, etc.
Produse promotionale: agende, calendare, imprimari, personalizari, etc.
Ambalaje, cutii, etc.
Articole igienico-sanitare din hartie: hartie igienica, prosoape de hartie, servetele, etc.
Ekomax - productie:
Produse de curatenie - detergenti si solutii curatare, etc.
Produse cosmetice, etc.
Dezinfectanti, etc.
Atelier „Amicii” - comert:
Birotica si papetarie, etc.
Tehnica de birou - distrugatoare, laminatoare, purificatoare de aer, etc.
Mobilier de birou si produse ergonomice, etc.
Echipamente de protectie a muncii, etc.
Produse de curatenie - detergenti, dezinfectanti, solutii de curatare suprafete, etc.
Table scolare, whiteboard, flipchart-uri, etc.
Accesorii IT si electrice - cartuse, tonere, consumabile, periferice PC, rucsaci si genti de laptop, etc.
Tipografie si stamplie.

 

  • Pot sa comand prin telefon, email sau WhatsApp?

Da, se poate. Sistemul nostru permite procesarea comenzilor primite prin alte surse decât magazinul nostru online. Gasesti in pagina de “Contact” toate modalitatile de a lua Leagatura cu noi.
 

  • Cum e garantia produselor?

Simpla ca “Buna ziua”! Iti schimbam orice produs neconform. Fara complicatii, fara discutii interminabile, fara timp pierdut.
 

  • Cum pot anula sau modifica o comanda dupa ce a fost plasata?

Din contul tau de client, in rubrica Istoric Comenzi poti anula o comanda plasata, doar daca aceasta nu a fost inca expediata. Pentru a modifica o comanda, este necesar sa ne contactezi telefonic.
 

  • Cum pot folosi un cod de reducere?

Trebuie sa fii logat/a in contul de client si in pagina de finalizare comanda, in partea dreapta, sub “Total”, gasesti butonul “Ai un cod de reducere?”.
 

  • Pot sa programez livrarea pentru o anumita data?

Da, poti solicita sa iti trimitem produsele intr-o zi specifica. Totusi, acest serviciu este in functie de disponibilitate.
 

  • Oferiti asistenta in alegerea produselor potrivite pentru mine?

Da, ne poti contacta telefonic si te ghidam in procesul tau de achizitii, oferindu-ti cele mai bune variante si alternative.
 

  • Pot sa cumpar si ca persoana fizica?

Da, poti face cumparaturi de la noi si in calitate de persoana fizica.

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.
  • client

    Remat Brasov Remat

    quot

    ⭐⭐⭐⭐⭐

    „Corectitudine, promptitudine!
    Furnizarea in timp util a formularelor
    cu regim special catre toate punctele din tara!"

  • client

    Liamed Brasov Liamed

    quot

    ⭐⭐⭐⭐⭐

    „Promotionalele sunt minunate,
    colegii mei au fost foarte incantati,
    la fel si clientii nostri!”

     

  • client

    Farmacom Brasov Farmacom

    quot

    ⭐⭐⭐⭐⭐

    „Ne bucuram pentru reluarea colaborarii si
    ne declaram multumiti pentru produsele plasate
    si finalizate cu succes la timp."

  • client

    Anda Benga Persoana fizica

    quot

    ⭐⭐⭐⭐⭐

    „Foarte bun produsul. A scos efectiv toata
    mizeria din pardoseli. Livrarea a fost rapida.
    Recomand sa cumparati! Nota 10.”

  • client

    Randstad Staffing Randstad Staffing

    quot

    ⭐⭐⭐⭐⭐

    „Sunteți minunați! Mulțumesc mult că
    mă ajutați de fiecare dată
    în timp scurt!!!” 

Suport clienti Luni - Vineri: 08.30 - 17:00

0733 953 016 office@brandoffice.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!