Swiss Peak Duffel & Rucsac 2-în-1, RFID Safe, 48L

Swiss Peak
272,25 RON
Produsul se poate personaliza. Cantitate minima pentru personalizare: 20 buc.

Varianta culoare: negru

In stoc
Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: XD-P762.261 Ai nevoie de ajutor? 0733 953 016
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Intrebari frecvente
  • Review-uri (0)

Swiss Peak RFID Sports Duffel & Backpack este solutia versatila 2-în-1 care imbina practicitatea unei genti sport incapatoare cu functionalitatea unui rucsac confortabil. Realizata din poliester rezistent 1680D si 600D, aceasta geanta usoara si durabila este perfecta pentru sala, calatorii scurte sau activitati de zi cu zi.

Geanta ofera un compartiment principal spatios, cu deschidere larga in forma de U, ideal pentru haine si echipamente. Pe lateral, gasesti un compartiment separat pentru incaltaminte sau haine murdare si un buzunar cu fermoar pentru organizare suplimentara. Partea din spate este prevazuta cu buzunar pentru sticla de apa si buzunar cu acces rapid, in timp ce buzunarul frontal cu fermoar include 2 sleeve-uri cu protectie RFID, protejandu-ti cardurile impotriva skimming-ului.

Cu un volum impresionant de 48L si bretele reglabile pentru umar, aceasta geanta se transforma usor din duffel in rucsac, oferind confort si versatilitate maxima. Complet fara PVC si echipata cu NFC (13.56 MHz) Blocking, Swiss Peak RFID Duffel & Backpack este alegerea perfecta pentru cei care cauta un echilibru intre stil, siguranta si functionalitate.

  • Geanta 2-în-1 – utilizabila ca rucsac sau duffel
  • Compartiment principal spatios cu deschidere larga in forma de U
  • Compartiment lateral pentru incaltaminte sau haine murdare
  • Buzunar lateral cu fermoar pentru accesorii
  • Buzunar pentru sticla de apa si buzunar cu acces rapid
  • Buzunar frontal cu fermoar cu 2 sleeve-uri RFID safe
  • Bretele reglabile pentru confort si versatilitate
  • Fabricata din poliester 1680D si 600D rezistent
  • Volum 48L – ideala pentru sport si calatorii
  • Fara PVC – sigur si eco-friendly
  • Protectie RFID si NFC Blocking impotriva skimming-ului
Informatii conformitate produs

Certificari: https://static.xdconnects.com/ProductCertificates/Statement of compliance P762.26__e9bdf99d96114ad6b39420d23c54057d.pdf

Cod Vamal: 4202929190

Standarde de conformitate: Conform AZO dye content directive 2002/61/EC, Conform Cadmium directive 91/338/EC, Conform the U.S. lead content, Conform PAHS content in Reach & ZEK 01-4-08, No PVC materials used, Conform SVHC directive 1907/2006/EC, Conform Nickel release test methode directive BS EN 1811:2012 and A:2015, Free from short- and medium-chain chlorinated paraffins

Cod EAN: 8714612109717

Inaltime produs (cm): 30

Lungime produs (cm): 59

Greutate (g): 752

Latime produs (cm): 27.5

Emisii totale CO₂ (kg CO₂e): 7.81

Dimensiuni(IxlxA): 59 x 27.5 x 30 cm

Material: poliester, Polyester,Polyester

Capacitate: 48

Tara de origine: CHN

  • Pot comanda mai putine bucati decat e cantitatea minima?

Nu. Cantitatea minima de comanda este necesara pentru a evita costuri majore de transport. In cazuri aparte, daca doresti o oferta de pret pentru mai putine bucati, care sa includa si costurile aditionale de transport, contacteaza-ne la office@brandoffice.ro.
 

  • Cum fac sa cumpar prin Unitate Protejata?

Inainte de a plasa o comanda care sa fie facturata pe Unitate Protejata, trebuie sa incheiem un contract de vanzare-cumparare si un acord de parteneriat. Contacteaza-ne pe e-mail la brasov@brandoffice.ro pentru a face demersurile necesare. Uterior, poti comanda direct pe site, mentionand la observatii ca doresti facturarea pe Unitate Protejata, conform colaborarii.
 

  • Ce produse pot cumpara de la voi prin Unitate Protejata Autorizata?

Brand Product UP - productie:

Produse tipografice: mape, carti de vizita, cataloage, flyere, formulare tipizate, etc.
Produse promotionale: agende, calendare, imprimari, personalizari, etc.
Ambalaje, cutii, etc.
Articole igienico-sanitare din hartie: hartie igienica, prosoape de hartie, servetele, etc.
Ekomax - productie:
Produse de curatenie - detergenti si solutii curatare, etc.
Produse cosmetice, etc.
Dezinfectanti, etc.
Atelier „Amicii” - comert:
Birotica si papetarie, etc.
Tehnica de birou - distrugatoare, laminatoare, purificatoare de aer, etc.
Mobilier de birou si produse ergonomice, etc.
Echipamente de protectie a muncii, etc.
Produse de curatenie - detergenti, dezinfectanti, solutii de curatare suprafete, etc.
Table scolare, whiteboard, flipchart-uri, etc.
Accesorii IT si electrice - cartuse, tonere, consumabile, periferice PC, rucsaci si genti de laptop, etc.
Tipografie si stamplie.

 

  • Pot sa comand prin telefon, email sau WhatsApp?

Da, se poate. Sistemul nostru permite procesarea comenzilor primite prin alte surse decât magazinul nostru online. Gasesti in pagina de “Contact” toate modalitatile de a lua Leagatura cu noi.
 

  • Cum e garantia produselor?

Simpla ca “Buna ziua”! Iti schimbam orice produs neconform. Fara complicatii, fara discutii interminabile, fara timp pierdut.
 

  • Cum pot anula sau modifica o comanda dupa ce a fost plasata?

Din contul tau de client, in rubrica Istoric Comenzi poti anula o comanda plasata, doar daca aceasta nu a fost inca expediata. Pentru a modifica o comanda, este necesar sa ne contactezi telefonic.
 

  • Cum pot folosi un cod de reducere?

Trebuie sa fii logat/a in contul de client si in pagina de finalizare comanda, in partea dreapta, sub “Total”, gasesti butonul “Ai un cod de reducere?”.
 

  • Pot sa programez livrarea pentru o anumita data?

Da, poti solicita sa iti trimitem produsele intr-o zi specifica. Totusi, acest serviciu este in functie de disponibilitate.
 

  • Oferiti asistenta in alegerea produselor potrivite pentru mine?

Da, ne poti contacta telefonic si te ghidam in procesul tau de achizitii, oferindu-ti cele mai bune variante si alternative.
 

  • Pot sa cumpar si ca persoana fizica?

Da, poti face cumparaturi de la noi si in calitate de persoana fizica.

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.
  • client

    Remat Brasov Remat

    quot

    ⭐⭐⭐⭐⭐

    „Corectitudine, promptitudine!
    Furnizarea in timp util a formularelor
    cu regim special catre toate punctele din tara!"

  • client

    Liamed Brasov Liamed

    quot

    ⭐⭐⭐⭐⭐

    „Promotionalele sunt minunate,
    colegii mei au fost foarte incantati,
    la fel si clientii nostri!”

     

  • client

    Farmacom Brasov Farmacom

    quot

    ⭐⭐⭐⭐⭐

    „Ne bucuram pentru reluarea colaborarii si
    ne declaram multumiti pentru produsele plasate
    si finalizate cu succes la timp."

  • client

    Anda Benga Persoana fizica

    quot

    ⭐⭐⭐⭐⭐

    „Foarte bun produsul. A scos efectiv toata
    mizeria din pardoseli. Livrarea a fost rapida.
    Recomand sa cumparati! Nota 10.”

  • client

    Randstad Staffing Randstad Staffing

    quot

    ⭐⭐⭐⭐⭐

    „Sunteți minunați! Mulțumesc mult că
    mă ajutați de fiecare dată
    în timp scurt!!!” 

Suport clienti Luni - Vineri: 08.30 - 17:00

0733 953 016 office@brandoffice.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!