Kensington Sistem autentificare Kensington, pe baza de amprenta, cu fir, 1.2 m, conexiune USB-A, negru

503,25 RON
Securitate la cel mai inalt nivel. La îndemâna ta.
In stoc
Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: K62330WW Ai nevoie de ajutor? 0733 953 017
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Intrebari frecvente
  • Review-uri (0)
Cu suport pentru cea mai recentă tehnologie biometrică, sistemul de autentificare pe baza de amprenta VeriMark™ duce securitatea la cel mai inalt nivel. Ideală pentru implementarea PC-urilor corporate, sistemul VeriMark™ este certificat FIDO U2F și compatibil cu FIDO2 WebAuthn. Certificat Windows Hello (include Windows Hello Business) pentru o integrare perfectă. De asemenea, compatibil cu servicii suplimentare Microsoft, inclusiv Office365, Azure, Outlook și multe altele. Sistemul de autentificare pe baza de amprenta Verimark este certificat FIDO U2F și compatibil FIDO2 WebAuthn pentru opțiuni de autentificare extinse. Opțiunile de autentificare includ suport puternic cu un singur factor (fără parolă), dublu, multifactor și Tap-and-Go în browserele majore. Pentru serviciile care utilizează standardul mai vechi FIDO U2F, Tap-and-Go permite ca sistemul de autentificare pe baza de amprentă VeriMark să fie folosit în continuare. Vizualizați lista noastră de servicii la kensington.com/software/verimark-setup, pentru a vă asigura că primiți cea mai bună experiență posibilă. Securitate criptată end-to-end cu Tehnologia de amprentă digitală Match-in-Sensor™. Tehnologia Match-in-Sensor™ Fingerprint combină performanța biometrică superioară și lizibilitatea la 360° cu tehnologia anti-spoofing. Depășește standardele din industrie pentru rata de respingere falsă (FRR 2%) și rata de acceptare falsă (FAR 0,001%). Certificat Windows Hello (include Windows Hello Business) pentru o integrare perfectă. De asemenea, compatibil cu serviciile Microsoft suplimentare, inclusiv Office365, Azure, Outlook și multe altele. Cablul USB lung (1,2 m/3,9 inch) oferă flexibilitatea de a fi plasat practic oriunde- pe sau lângă birou. Poate fi folosit pentru a sprijini măsurile de securitate cibernetică în conformitate cu legile și reglementările privind confidențialitatea precum GDPR, BIPA și CCPA. Garanția de doi ani înseamnă că poți fi sigur că ești acoperit de Kensington.

Culoare: negru

  • Pot comanda mai putine bucati decat e cantitatea minima?

Nu. Cantitatea minima de comanda este necesara pentru a evita costuri majore de transport. In cazuri aparte, daca doresti o oferta de pret pentru mai putine bucati, care sa includa si costurile aditionale de transport, contacteaza-ne la office@brandoffice.ro.
 

  • Cum fac sa cumpar prin Unitate Protejata?

Inainte de a plasa o comanda care sa fie facturata pe Unitate Protejata, trebuie sa incheiem un contract de vanzare-cumparare si un acord de parteneriat. Contacteaza-ne pe e-mail la brasov@brandoffice.ro pentru a face demersurile necesare. Uterior, poti comanda direct pe site, mentionand la observatii ca doresti facturarea pe Unitate Protejata, conform colaborarii.
 

  • Ce produse pot cumpara de la voi prin Unitate Protejata Autorizata?

Brand Product UP - productie:

Produse tipografice: mape, carti de vizita, cataloage, flyere, formulare tipizate, etc.
Produse promotionale: agende, calendare, imprimari, personalizari, etc.
Ambalaje, cutii, etc.
Articole igienico-sanitare din hartie: hartie igienica, prosoape de hartie, servetele, etc.
Ekomax - productie:
Produse de curatenie - detergenti si solutii curatare, etc.
Produse cosmetice, etc.
Dezinfectanti, etc.
Atelier „Amicii” - comert:
Birotica si papetarie, etc.
Tehnica de birou - distrugatoare, laminatoare, purificatoare de aer, etc.
Mobilier de birou si produse ergonomice, etc.
Echipamente de protectie a muncii, etc.
Produse de curatenie - detergenti, dezinfectanti, solutii de curatare suprafete, etc.
Table scolare, whiteboard, flipchart-uri, etc.
Accesorii IT si electrice - cartuse, tonere, consumabile, periferice PC, rucsaci si genti de laptop, etc.
Tipografie si stamplie.

 

  • Pot să comand prin telefon, email sau WhatsApp?

Da, se poate. Sistemul nostru permite procesarea comenzilor primite prin alte surse decât magazinul nostru online. Gasesti in pagina de “Contact” toate modalitatile de a lua legatura cu noi.
 

  • Cum e garantia produselor?

Simpla ca “Buna ziua”! Iti schimbam orice produs neconform. Fara complicatii, fara discutii interminabile, fara timp pierdut.
 

  • Cum pot anula sau modifica o comandă după ce a fost plasată?

Din contul tau de client, in rubrica Istoric Comenzi poti anula o comanda plasata, doar daca aceasta nu a fost inca expediata. Pentru a modifica o comanda, este necesar sa ne contactezi telefonic.
 

  • Cum pot folosi un cod de reducere?

Trebuie sa fii logat/a in contul de client si in pagina de finalizare comanda, in partea dreapta, sub “Total”, gasesti butonul “Ai un cod de reducere?”.
 

  • Pot sa programez livrarea pentru o anumita data?

Da, poti solicita sa iti trimitem produsele intr-o zi specifica. Totusi, acest serviciu este in functie de disponibilitate.
 

  • Oferiti asistenta in alegerea produselor potrivite pentru mine?

Da, ne poti contacta telefonic si te ghidam in procesul tau de achizitii, oferindu-ti cele mai bune variante si alternative.
 

  • Pot sa cumpar si ca persoana fizica?

Da, poti face cumparaturi de la noi si in calitate de persoana fizica.

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.
  • client

    Remat Brasov Remat

    quot

    ⭐⭐⭐⭐⭐

    „Corectitudine, promptitudine!
    Furnizarea in timp util a formularelor
    cu regim special catre toate punctele din tara!"

  • client

    Liamed Brasov Liamed

    quot

    ⭐⭐⭐⭐⭐

    „Promotionalele sunt minunate,
    colegii mei au fost foarte incantati,
    la fel si clientii nostri!”

     

  • client

    Farmacom Brasov Farmacom

    quot

    ⭐⭐⭐⭐⭐

    „Ne bucuram pentru reluarea colaborarii si
    ne declaram multumiti pentru produsele plasate
    si finalizate cu succes la timp."

  • client

    Anda Benga Persoana fizica

    quot

    ⭐⭐⭐⭐⭐

    „Foarte bun produsul. A scos efectiv toata
    mizeria din pardoseli. Livrarea a fost rapida.
    Recomand sa cumparati! Nota 10.”

  • client

    Randstad Staffing Randstad Staffing

    quot

    ⭐⭐⭐⭐⭐

    „Sunteți minunați! Mulțumesc mult că
    mă ajutați de fiecare dată
    în timp scurt!!!” 

Suport clienti Luni - Vineri: 08.30 - 17:00

0733 953 017 office@brandoffice.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!