⭐⭐⭐⭐⭐
„Corectitudine, promptitudine!
Furnizarea in timp util a formularelor
cu regim special catre toate punctele din tara!"
Calculatorul de birou elegant cu 12 cifre, pentru utilizare generala.
Acest calculator de birou cu 12 cifre combina un design arcuit elegant cu referinte ecologice impresionante, fiind ideal pentru organizatii si persoane fizice.
Beneficii
Elegant si profesional
AS-2200 cu 12 cifre este conceput pentru un aspect elegant si functii practice. Corpul lustruit si curbat arata nu doar profesional dar se si integreaza armonios pe birou sau pe raft.
Afisaj cu inclinare ajustabila
Afisajul LCD mare, clar si usor ajustabil permite reducerea reflexiilor nedorite. Pentru lizibilitate optima, panoul poate fi inclinat pentru a se adapta tuturor conditiilor de iluminare.
Conceptie durabila
Pe langa forma ergonomica, acest model are un impact redus asupra mediului, un factor deosebit de important astazi pentru toate organizatiile si pentru toti oamenii. Unele dintre aceste componente din plastic sunt fabricate din materiale reciclate provenite de la produse Canon.
Eficienta energetica
Sursa de alimentare dubla - solara si de la baterie fara mercur - asigura eficienta energetica si utilizarea fiabila in conditii de iluminare diferite. Cand nu este utilizat, o functie de oprire automata opreste calculatorul AS-2200 pentru a economisi energie.
Functii cuprinzatoare
Calculatorul AS-2200 ofera o gama extinsa de functii. Un comutator glisant permite selectarea simpla a separatorului zecimal si a optiunii de rotunjire. Memoria pentru totalul general aduna automat totalurile. Alte taste utile: marcare, inversare, precum si toate celelalte functii pe care le asteptati in mod obisnuit de la un calculator Canon.
Tip: calculator
Culoare: negru
Material: plastic
Lungime: 198 mm
Latime: 140 mm
Pot comanda mai putine bucati decat e cantitatea minima?
Nu. Cantitatea minima de comanda este necesara pentru a evita costuri majore de transport. In cazuri aparte, daca doresti o oferta de pret pentru mai putine bucati, care sa includa si costurile aditionale de transport, contacteaza-ne la office@brandoffice.ro.
Cum fac sa cumpar prin Unitate Protejata?
Inainte de a plasa o comanda care sa fie facturata pe Unitate Protejata, trebuie sa incheiem un contract de vanzare-cumparare si un acord de parteneriat. Contacteaza-ne pe e-mail la brasov@brandoffice.ro pentru a face demersurile necesare. Uterior, poti comanda direct pe site, mentionand la observatii ca doresti facturarea pe Unitate Protejata, conform colaborarii.
Ce produse pot cumpara de la voi prin Unitate Protejata Autorizata?
Brand Product UP - productie:
Produse tipografice: mape, carti de vizita, cataloage, flyere, formulare tipizate, etc.
Produse promotionale: agende, calendare, imprimari, personalizari, etc.
Ambalaje, cutii, etc.
Articole igienico-sanitare din hartie: hartie igienica, prosoape de hartie, servetele, etc.
Ekomax - productie:
Produse de curatenie - detergenti si solutii curatare, etc.
Produse cosmetice, etc.
Dezinfectanti, etc.
Atelier „Amicii” - comert:
Birotica si papetarie, etc.
Tehnica de birou - distrugatoare, laminatoare, purificatoare de aer, etc.
Mobilier de birou si produse ergonomice, etc.
Echipamente de protectie a muncii, etc.
Produse de curatenie - detergenti, dezinfectanti, solutii de curatare suprafete, etc.
Table scolare, whiteboard, flipchart-uri, etc.
Accesorii IT si electrice - cartuse, tonere, consumabile, periferice PC, rucsaci si genti de laptop, etc.
Tipografie si stamplie.
Pot să comand prin telefon, email sau WhatsApp?
Da, se poate. Sistemul nostru permite procesarea comenzilor primite prin alte surse decât magazinul nostru online. Gasesti in pagina de “Contact” toate modalitatile de a lua legatura cu noi.
Cum e garantia produselor?
Simpla ca “Buna ziua”! Iti schimbam orice produs neconform. Fara complicatii, fara discutii interminabile, fara timp pierdut.
Cum pot anula sau modifica o comandă după ce a fost plasată?
Din contul tau de client, in rubrica Istoric Comenzi poti anula o comanda plasata, doar daca aceasta nu a fost inca expediata. Pentru a modifica o comanda, este necesar sa ne contactezi telefonic.
Cum pot folosi un cod de reducere?
Trebuie sa fii logat/a in contul de client si in pagina de finalizare comanda, in partea dreapta, sub “Total”, gasesti butonul “Ai un cod de reducere?”.
Da, poti solicita sa iti trimitem produsele intr-o zi specifica. Totusi, acest serviciu este in functie de disponibilitate.
Oferiti asistenta in alegerea produselor potrivite pentru mine?
Da, ne poti contacta telefonic si te ghidam in procesul tau de achizitii, oferindu-ti cele mai bune variante si alternative.
Pot sa cumpar si ca persoana fizica?
Da, poti face cumparaturi de la noi si in calitate de persoana fizica.
Remat Brasov Remat
⭐⭐⭐⭐⭐
„Corectitudine, promptitudine!
Furnizarea in timp util a formularelor
cu regim special catre toate punctele din tara!"
Liamed Brasov Liamed
⭐⭐⭐⭐⭐
„Promotionalele sunt minunate,
colegii mei au fost foarte incantati,
la fel si clientii nostri!”
Farmacom Brasov Farmacom
⭐⭐⭐⭐⭐
„Ne bucuram pentru reluarea colaborarii si
ne declaram multumiti pentru produsele plasate
si finalizate cu succes la timp."
Anda Benga Persoana fizica
⭐⭐⭐⭐⭐
„Foarte bun produsul. A scos efectiv toata
mizeria din pardoseli. Livrarea a fost rapida.
Recomand sa cumparati! Nota 10.”
Randstad Staffing Randstad Staffing
⭐⭐⭐⭐⭐
„Sunteți minunați! Mulțumesc mult că
mă ajutați de fiecare dată
în timp scurt!!!”