Leitz Birou ergonomic Leitz Ergo, pliabil, ajustabil pe inaltime, certificare FSC, pentru pozitia sezut/ in picioare, alb

Leitz
1.395,95 RON

Birou ergonomic pliabil Leitz Ergo, alb, cu reglaj pneumatic 74-109 cm. Blat 65x46 cm, sarcină 20 kg. Compact, portabil și certificat TÜV și GS.

In stoc
Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: 65880001 Ai nevoie de ajutor? 0733 953 016
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Intrebari frecvente
  • Review-uri (0)

Birou ergonomic Leitz Ergo, pliabil, ajustabil pe înălțime pentru poziția șezut/în picioare

Potrivit pentru tine, potrivit oriunde

Birou ergonomic pliabil pentru poziție de șezut și stat în picioare, ultra compact, care se integrează perfect în viața ta. Ușor de asamblat, de reglat pe înălțime și de depozitat.

Caracteristici principale:
- Design ultra-compact și pliabil (doar 16 cm grosime)
- Ajustare pneumatică a înălțimii (74 – 109 cm)
- Blat spațios și stabil (65 x 46 cm)
-  Ușor și portabil (doar 11 kg)
-  Certificat pentru ergonomie și siguranță

Potrivit nevoilor tale!

Birou ergonomic pentru laptop, proiectat inteligent pentru poziție de șezut și în picioare, care se integrează perfect în spații mici pentru lucru flexibil și temporar, se pliază până la 16 cm lățime și este ușor de mutat, instalat și amplasat oriunde.

 
  • Treci fără efort între șezut și stat în picioare cu ajustarea pneumatică a înălțimii (74–109 cm) pentru a evita durerile și a stimula mișcarea musculară, îmbunătățind astfel starea de bine.

  • Blat de lucru de 65 x 46 x 1,8 cm cu o sarcină maximă de 20 kg, conceput pentru a susține un laptop cu suport, tastatură și mouse; poate fi utilizat în poziție înclinată, cu opritor detașabil inclus.
     

  
 
  • Greutate portabilă de 11 kg, cu mâner integrat pentru transport confortabil atunci când este pliat.

  • Picioare reglabile anti-zgârieturi pentru a proteja podelele și a menține biroul stabil pe suprafețe denivelate.

  • Instalare rapidă și ușoară și pliere din nou pentru a fi depozitat departe de priviri, păstrând spațiul personal de lucru curat și ordonat.



​​​​​​  
 
  • Testat și recomandat de Institutul German IGR pentru Sănătate și Ergonomie, conform standardului DIN 26800 EN ISO 15537; certificat de siguranță TÜV și GS conform standardului PPP 51962A




Calitate germana

Marca Leitz reprezinta calitate si performanta fiabila. 
Cunoscut ca expert in solutii de birou si organizare, produsele de calitate premium Leitz aduc stil si eficienta vietii de zi cu zi.
Prin traditia nemteasca, produsele Leitz au fost construite meticulos pentru a rezista in timp.
Designul produselor noastre nu este niciodata extrem, dar este mereu distinctiv, frumos, inteligent, contemporan, simplu si individual.
Ne mandrim cu cercetarea continua pentru inovatie si functionalitate si construim produse care sunt mereu prima alegere a clientilor. Acest aspect se datoreaza faptului ca niciodata nu ne oprim din a cauta moduri de imbunatatire a produselor noastre si a experientelor voastre.

Informatii conformitate produs

Tip produs: ajustabil, ergonomic

Tip: birou ergonomic

"
  • Pot comanda mai putine bucati decat e cantitatea minima?

Nu. Cantitatea minima de comanda este necesara pentru a evita costuri majore de transport. In cazuri aparte, daca doresti o oferta de pret pentru mai putine bucati, care sa includa si costurile aditionale de transport, contacteaza-ne la office@brandoffice.ro.
 

  • Cum fac sa cumpar prin Unitate Protejata?

Inainte de a plasa o comanda care sa fie facturata pe Unitate Protejata, trebuie sa incheiem un contract de vanzare-cumparare si un acord de parteneriat. Contacteaza-ne pe e-mail la brasov@brandoffice.ro pentru a face demersurile necesare. Uterior, poti comanda direct pe site, mentionand la observatii ca doresti facturarea pe Unitate Protejata, conform colaborarii.
 

  • Ce produse pot cumpara de la voi prin Unitate Protejata Autorizata?

Brand Product UP - productie:

Produse tipografice: mape, carti de vizita, cataloage, flyere, formulare tipizate, etc.
Produse promotionale: agende, calendare, imprimari, personalizari, etc.
Ambalaje, cutii, etc.
Articole igienico-sanitare din hartie: hartie igienica, prosoape de hartie, servetele, etc.
Ekomax - productie:
Produse de curatenie - detergenti si solutii curatare, etc.
Produse cosmetice, etc.
Dezinfectanti, etc.
Atelier „Amicii” - comert:
Birotica si papetarie, etc.
Tehnica de birou - distrugatoare, laminatoare, purificatoare de aer, etc.
Mobilier de birou si produse ergonomice, etc.
Echipamente de protectie a muncii, etc.
Produse de curatenie - detergenti, dezinfectanti, solutii de curatare suprafete, etc.
Table scolare, whiteboard, flipchart-uri, etc.
Accesorii IT si electrice - cartuse, tonere, consumabile, periferice PC, rucsaci si genti de laptop, etc.
Tipografie si stamplie.

 

  • Pot să comand prin telefon, email sau WhatsApp?

Da, se poate. Sistemul nostru permite procesarea comenzilor primite prin alte surse decât magazinul nostru online. Gasesti in pagina de “Contact” toate modalitatile de a lua legatura cu noi.
 

  • Cum e garantia produselor?

Simpla ca “Buna ziua”! Iti schimbam orice produs neconform. Fara complicatii, fara discutii interminabile, fara timp pierdut.
 

  • Cum pot anula sau modifica o comandă după ce a fost plasată?

Din contul tau de client, in rubrica Istoric Comenzi poti anula o comanda plasata, doar daca aceasta nu a fost inca expediata. Pentru a modifica o comanda, este necesar sa ne contactezi telefonic.
 

  • Cum pot folosi un cod de reducere?

Trebuie sa fii logat/a in contul de client si in pagina de finalizare comanda, in partea dreapta, sub “Total”, gasesti butonul “Ai un cod de reducere?”.
 

  • Pot sa programez livrarea pentru o anumita data?

Da, poti solicita sa iti trimitem produsele intr-o zi specifica. Totusi, acest serviciu este in functie de disponibilitate.
 

  • Oferiti asistenta in alegerea produselor potrivite pentru mine?

Da, ne poti contacta telefonic si te ghidam in procesul tau de achizitii, oferindu-ti cele mai bune variante si alternative.
 

  • Pot sa cumpar si ca persoana fizica?

Da, poti face cumparaturi de la noi si in calitate de persoana fizica.

"

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.
  • client

    Remat Brasov Remat

    quot

    ⭐⭐⭐⭐⭐

    „Corectitudine, promptitudine!
    Furnizarea in timp util a formularelor
    cu regim special catre toate punctele din tara!"

  • client

    Liamed Brasov Liamed

    quot

    ⭐⭐⭐⭐⭐

    „Promotionalele sunt minunate,
    colegii mei au fost foarte incantati,
    la fel si clientii nostri!”

     

  • client

    Farmacom Brasov Farmacom

    quot

    ⭐⭐⭐⭐⭐

    „Ne bucuram pentru reluarea colaborarii si
    ne declaram multumiti pentru produsele plasate
    si finalizate cu succes la timp."

  • client

    Anda Benga Persoana fizica

    quot

    ⭐⭐⭐⭐⭐

    „Foarte bun produsul. A scos efectiv toata
    mizeria din pardoseli. Livrarea a fost rapida.
    Recomand sa cumparati! Nota 10.”

  • client

    Randstad Staffing Randstad Staffing

    quot

    ⭐⭐⭐⭐⭐

    „Sunteți minunați! Mulțumesc mult că
    mă ajutați de fiecare dată
    în timp scurt!!!” 

Suport clienti Luni - Vineri: 08.30 - 17:00

0733 953 016 brasov@brandoffice.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!