Nobo Kit accesorii Nobo, include 36 accesorii, printre care geanta, 20 markere, 10 magneti, o laveta si spray de curatare 250 ml

Nobo
885,00 RON
Produsul se poate achizitiona (si) prin Unitate Protejata.
In stoc
Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: 1915711 Ai nevoie de ajutor? 0733 953 016
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Intrebari frecvente
  • Review-uri (0)


Kit Accesorii Nobo – Geanta cu 36 Accesorii pentru Tabla Alba

Acest kit complet de accesorii pentru tabla alba este solutia ideala pentru organizarea sesiunilor de brainstorming, sedintelor de echipa si activitatilor colaborative, fie ca sunteti la birou sau in deplasare. Geanta eleganta si durabila, realizata din material reciclat 50%, contine toate elementele esentiale pentru a va mentine eficient si organizat.

Continutul kitului:

  • 10 x markere multicolore cu varf dalta pentru tabla alba.
  • 10 x magneti de 38mm in culori asortate.
  • 4 x mini table albe A4, ideale pentru lucru in echipe mici.
  • 1 x banda autoadeziva neagra de 3mm x 10m pentru delimitare.
  • 1 x pachet de 100 servetele pentru curatarea tablei.
  • 1 x spray de curatare 250ml pentru intretinerea tablelor albe.
  • 1 x laveta din microfibra pentru stergere fara urme.
  • 1 x foarfece multifunctionale.

Design inteligent si organizare optima:

Geanta are un capac magnetic detasabil care permite acces rapid la markere si magneti. Dispune de cinci compartimente interne de depozitare, un buzunar interior si doua buzunare externe pentru organizare eficienta. Este conceputa pentru a suporta o greutate de pana la 8 kg si poate fi pliata complet atunci cand nu este utilizata.

Mobilitate si confort:

Cu un design ergonomic si curele reglabile cu lungime maxima de 120 cm, geanta este usor de transportat si confortabila de purtat. Dimensiunile sale (inaltime: 230mm, latime: 200mm, adancime: 355mm) o fac ideala pentru orice birou sau spatiu de lucru mobil.

Material sustenabil:

Geanta este realizata din material reciclat in proportie de 50% si este reciclabila 80%, contribuind astfel la reducerea impactului asupra mediului.


Istorie de peste 48 de ani

Marca Nobo a inceput in 1971, cand fondatorul, Peter Kent, a inventat primul sevalet flip chart din lume. Nobo a devenit un lider global in categoria comunicatiilor vizuale, oferind solutii inovatoare pentru birouri, sali de clasa si spatii de lucru colaborative.
Informatii conformitate produs
  • Pot comanda mai putine bucati decat e cantitatea minima?

Nu. Cantitatea minima de comanda este necesara pentru a evita costuri majore de transport. In cazuri aparte, daca doresti o oferta de pret pentru mai putine bucati, care sa includa si costurile aditionale de transport, contacteaza-ne la office@brandoffice.ro.
 

  • Cum fac sa cumpar prin Unitate Protejata?

Inainte de a plasa o comanda care sa fie facturata pe Unitate Protejata, trebuie sa incheiem un contract de vanzare-cumparare si un acord de parteneriat. Contacteaza-ne pe e-mail la brasov@brandoffice.ro pentru a face demersurile necesare. Uterior, poti comanda direct pe site, mentionand la observatii ca doresti facturarea pe Unitate Protejata, conform colaborarii.
 

  • Ce produse pot cumpara de la voi prin Unitate Protejata Autorizata?

Brand Product UP - productie:

Produse tipografice: mape, carti de vizita, cataloage, flyere, formulare tipizate, etc.
Produse promotionale: agende, calendare, imprimari, personalizari, etc.
Ambalaje, cutii, etc.
Articole igienico-sanitare din hartie: hartie igienica, prosoape de hartie, servetele, etc.
Ekomax - productie:
Produse de curatenie - detergenti si solutii curatare, etc.
Produse cosmetice, etc.
Dezinfectanti, etc.
Atelier „Amicii” - comert:
Birotica si papetarie, etc.
Tehnica de birou - distrugatoare, laminatoare, purificatoare de aer, etc.
Mobilier de birou si produse ergonomice, etc.
Echipamente de protectie a muncii, etc.
Produse de curatenie - detergenti, dezinfectanti, solutii de curatare suprafete, etc.
Table scolare, whiteboard, flipchart-uri, etc.
Accesorii IT si electrice - cartuse, tonere, consumabile, periferice PC, rucsaci si genti de laptop, etc.
Tipografie si stamplie.

 

  • Pot să comand prin telefon, email sau WhatsApp?

Da, se poate. Sistemul nostru permite procesarea comenzilor primite prin alte surse decât magazinul nostru online. Gasesti in pagina de “Contact” toate modalitatile de a lua legatura cu noi.
 

  • Cum e garantia produselor?

Simpla ca “Buna ziua”! Iti schimbam orice produs neconform. Fara complicatii, fara discutii interminabile, fara timp pierdut.
 

  • Cum pot anula sau modifica o comandă după ce a fost plasată?

Din contul tau de client, in rubrica Istoric Comenzi poti anula o comanda plasata, doar daca aceasta nu a fost inca expediata. Pentru a modifica o comanda, este necesar sa ne contactezi telefonic.
 

  • Cum pot folosi un cod de reducere?

Trebuie sa fii logat/a in contul de client si in pagina de finalizare comanda, in partea dreapta, sub “Total”, gasesti butonul “Ai un cod de reducere?”.
 

  • Pot sa programez livrarea pentru o anumita data?

Da, poti solicita sa iti trimitem produsele intr-o zi specifica. Totusi, acest serviciu este in functie de disponibilitate.
 

  • Oferiti asistenta in alegerea produselor potrivite pentru mine?

Da, ne poti contacta telefonic si te ghidam in procesul tau de achizitii, oferindu-ti cele mai bune variante si alternative.
 

  • Pot sa cumpar si ca persoana fizica?

Da, poti face cumparaturi de la noi si in calitate de persoana fizica.

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.
  • client

    Remat Brasov Remat

    quot

    ⭐⭐⭐⭐⭐

    „Corectitudine, promptitudine!
    Furnizarea in timp util a formularelor
    cu regim special catre toate punctele din tara!"

  • client

    Liamed Brasov Liamed

    quot

    ⭐⭐⭐⭐⭐

    „Promotionalele sunt minunate,
    colegii mei au fost foarte incantati,
    la fel si clientii nostri!”

     

  • client

    Farmacom Brasov Farmacom

    quot

    ⭐⭐⭐⭐⭐

    „Ne bucuram pentru reluarea colaborarii si
    ne declaram multumiti pentru produsele plasate
    si finalizate cu succes la timp."

  • client

    Anda Benga Persoana fizica

    quot

    ⭐⭐⭐⭐⭐

    „Foarte bun produsul. A scos efectiv toata
    mizeria din pardoseli. Livrarea a fost rapida.
    Recomand sa cumparati! Nota 10.”

  • client

    Randstad Staffing Randstad Staffing

    quot

    ⭐⭐⭐⭐⭐

    „Sunteți minunați! Mulțumesc mult că
    mă ajutați de fiecare dată
    în timp scurt!!!” 

Suport clienti Luni - Vineri: 08.30 - 17:00

0733 953 016 office@brandoffice.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!