Horion Ecran interactiv HORION 75M5APRO, display 75 inch, GB DDR4 + 64GB Standard

15.110,62 RON
Include taxa verde - 93,75 RON
Ecran interactiv HORION 75M5APRO, display 75 inch, GB DDR4 + 64GB Standard, cu sistem de operare Horion OS, ideal pentru sali de conferinte si educatie.
In stoc
Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: HO-75M5APRO Ai nevoie de ajutor? 0733 953 017
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Video (1)
  • Intrebari frecvente
  • Review-uri (0)

Ecranul Interactiv HORION: Colaborare si Eficienta Fara Limite

Lucreaza, prezinta, invata si colaboreaza fara limite cu Ecranul interactiv HORION. Mai subtire, mai performant si mai smart, acest ecran se adapteaza nevoilor complexe in diverse medii: scoli, birouri, sali de training, conferinte si chiar sali de asteptare. Experimenteaza cum Ecranul interactiv HORION iti poate usura munca. Solicita un DEMO GRATUIT pentru a vedea beneficiile in actiune.


ECRAN INTERACTIV DE SCRIS, solutia ta inteligenta

  • Algoritm inteligent pentru scrisul de mana, cu sau fara accesoriile de tip creion

  • Precizie de 1 mm pentru o experienta de scris naturala
  • Scriere precisa intr-un singur punct sau multipunct
  • Creare rapida de notite si adnotari pe prezentari, cu optiunea de a salva si imprima
  • Stergere usoara cu dosul mainii sau cu un clic simplu
  • Spatiu de scris virtual nelimitat
  • Functie pentru desene grafice cu rigla si compas
  • Partajare usoara prin cod QR, U Disk, email si printare
 

SISTEM MODERN DE PREZENTARE

  • Permite pana la 4 prezentari simultane pe acelasi ecran prin functia wireless

  • Utilizatori diferiti pot incarca prezentarile simultan, de pe dispozitive diferite
  • Partajare de continut de pe mobil, PC, laptop sau tableta in formate uzuale (docx., xlsx, pdf, mp3, mp4 etc.)
  • Dublu control: acces la prezentare de pe PC si control direct de pe ecranul interactiv
  • Panou de control wireless pentru gestionarea prezentatorilor
  • Oglindire Wi-Fi cu orice platforma si dispozitiv
  • Wi-Fi dual incorporat pentru conectivitate usoara
  • Ideal pentru conferinte, seminarii, intalniri si training-uri online
  • Suport pentru aplicatii de videoconferinte (Zoom, Google Meet, Hangouts, StarLeaf, Microsoft Teams)
  • Sistem de votare anonima si functii de feedback instantaneu
 

MONITOR LG 4K

  • Ecran 4K Ultra HD, rezolutie 3840×2160

  • Durata de viata de 30.000 ore
  • Culori vibrante, luminozitate de 450cd/m2
  • Folie de protectie anti-orbire, sticla securizata de 4mm
  • Nivel de duritate 7 pe scara Mohs
  • Procesor CPU Quad Core de inalta performanta
  • 8 GB memorie RAM + 64 GB stocare interna
  • Design unic, cadru ultra-subtire de 7 mm
  • Suport mobil pentru transport usor
 

ACCESORII PRACTICE

  • 2 creioane;

  • 1 telecomanda;
  • 8 suruburi;
  • 1 USB;
  • 1 manual de utilizare (limba engleza);
  • 1 certificat de garantie;
  • 1 cablu HDMI;
  • 1 cablu touchscreen;
  • 1 cablu de alimentare;
  • 1 cablu de extensie.
 

Caracteristici Display Interactiv HORION 75M5A Pro

  • Echipat cu Horion OS si design unic de interfata cu utilizatorul

  • 8 GB memorie RAM + 64 GB stocare interna
  • Cadru tactil cu infrarosu, de inalta precizie
  • Interfata OPS si sistem dual scalabil
  • Software de scriere de inalta performanta
  • Ecran cu sticla securizata anti-orbire AG, nivel de duritate 7 pe scara Mohs
  • Wireless cu frecventa duala 2,4G/5,8G
  • Functia Bluetooth pentru conectare fara fir
  • Motor de procesare a imaginii de inalta definitie


Specificatii tehnice
 

Dimensiune ecran

75"

Rezolutie / frecventa

3840*2160 (UHD) (RGB)/ 60 Hz

Tip ecran

D-LED

Contrast

1200:1

Contrast dinamic

4000:1

Luminozitate

350cd/m2

Adancime culoare

1.07B (10bit)

Timp de raspuns

6 ms

Culoare

72% NTSC

Unghi de vizualizare

178°

Durata de viata

30.000 h

Sistem de operare

Horion OS

Procesor Quad Core

Mediatek MT9950 ARM A73 1.5 GHz

Procesor grafic

Mali-G52

Memorie RAM

8GB DDR4

Memorie interna 

64 GB Standard (parte folosita de SO)

Voltaj

100 V ~ 240 V/AC, 50/60 Hz

Consum curent fara OPS

300W

Putere OPS

18V(DC)/5A

Consum in standby

< 0.5W

Boxe integrate

15W * 2

Wireless

IEEE 802.11a/b/g/n/ac

Camera Web

13 MP, DIAGONAL 85.4±3°, Focus fix

Microfon

8 canale, omnidirectional, 180°

Bluetooth

Integrat 5.0

HDMI IN

2

DP IN

1

VGA IN

1

OPS (Optional)

1

LAN

2

USB 2.0

1

USB 3.0

4

Touch USB

1

Audio IN

1

HDMI Out

1

S/PDIF Out

1

Audio Out

1

Mic IN

1

RS232 IN

1

VESA

4-M8 Screw Hole 600mm*400mm

Greutate

58 kg

Tip produs: Ecran interactiv

Rezolutie ecran: 3840 x 2160 (UHD 4K)

Dimensiune ecran: 75 inch

Sistem de operare: Horion OS

Memorie RAM: 8 GB DDR4

Model procesor: MediaTek MT9950

Tip Procesor: Quad Core

Frecventa procesor: 1.8 GHz

Memorie interna: 64 GB

Tip alimentare: Electrica

Tip ecran: Plat

  • Pot comanda mai putine bucati decat e cantitatea minima?

Nu. Cantitatea minima de comanda este necesara pentru a evita costuri majore de transport. In cazuri aparte, daca doresti o oferta de pret pentru mai putine bucati, care sa includa si costurile aditionale de transport, contacteaza-ne la office@brandoffice.ro.
 

  • Cum fac sa cumpar prin Unitate Protejata?

Inainte de a plasa o comanda care sa fie facturata pe Unitate Protejata, trebuie sa incheiem un contract de vanzare-cumparare si un acord de parteneriat. Contacteaza-ne pe e-mail la brasov@brandoffice.ro pentru a face demersurile necesare. Uterior, poti comanda direct pe site, mentionand la observatii ca doresti facturarea pe Unitate Protejata, conform colaborarii.
 

  • Ce produse pot cumpara de la voi prin Unitate Protejata Autorizata?

Brand Product UP - productie:

Produse tipografice: mape, carti de vizita, cataloage, flyere, formulare tipizate, etc.
Produse promotionale: agende, calendare, imprimari, personalizari, etc.
Ambalaje, cutii, etc.
Articole igienico-sanitare din hartie: hartie igienica, prosoape de hartie, servetele, etc.
Ekomax - productie:
Produse de curatenie - detergenti si solutii curatare, etc.
Produse cosmetice, etc.
Dezinfectanti, etc.
Atelier „Amicii” - comert:
Birotica si papetarie, etc.
Tehnica de birou - distrugatoare, laminatoare, purificatoare de aer, etc.
Mobilier de birou si produse ergonomice, etc.
Echipamente de protectie a muncii, etc.
Produse de curatenie - detergenti, dezinfectanti, solutii de curatare suprafete, etc.
Table scolare, whiteboard, flipchart-uri, etc.
Accesorii IT si electrice - cartuse, tonere, consumabile, periferice PC, rucsaci si genti de laptop, etc.
Tipografie si stamplie.

 

  • Pot să comand prin telefon, email sau WhatsApp?

Da, se poate. Sistemul nostru permite procesarea comenzilor primite prin alte surse decât magazinul nostru online. Gasesti in pagina de “Contact” toate modalitatile de a lua legatura cu noi.
 

  • Cum e garantia produselor?

Simpla ca “Buna ziua”! Iti schimbam orice produs neconform. Fara complicatii, fara discutii interminabile, fara timp pierdut.
 

  • Cum pot anula sau modifica o comandă după ce a fost plasată?

Din contul tau de client, in rubrica Istoric Comenzi poti anula o comanda plasata, doar daca aceasta nu a fost inca expediata. Pentru a modifica o comanda, este necesar sa ne contactezi telefonic.
 

  • Cum pot folosi un cod de reducere?

Trebuie sa fii logat/a in contul de client si in pagina de finalizare comanda, in partea dreapta, sub “Total”, gasesti butonul “Ai un cod de reducere?”.
 

  • Pot sa programez livrarea pentru o anumita data?

Da, poti solicita sa iti trimitem produsele intr-o zi specifica. Totusi, acest serviciu este in functie de disponibilitate.
 

  • Oferiti asistenta in alegerea produselor potrivite pentru mine?

Da, ne poti contacta telefonic si te ghidam in procesul tau de achizitii, oferindu-ti cele mai bune variante si alternative.
 

  • Pot sa cumpar si ca persoana fizica?

Da, poti face cumparaturi de la noi si in calitate de persoana fizica.

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.
  • client

    Remat Brasov Remat

    quot

    ⭐⭐⭐⭐⭐

    „Corectitudine, promptitudine!
    Furnizarea in timp util a formularelor
    cu regim special catre toate punctele din tara!"

  • client

    Liamed Brasov Liamed

    quot

    ⭐⭐⭐⭐⭐

    „Promotionalele sunt minunate,
    colegii mei au fost foarte incantati,
    la fel si clientii nostri!”

     

  • client

    Farmacom Brasov Farmacom

    quot

    ⭐⭐⭐⭐⭐

    „Ne bucuram pentru reluarea colaborarii si
    ne declaram multumiti pentru produsele plasate
    si finalizate cu succes la timp."

  • client

    Anda Benga Persoana fizica

    quot

    ⭐⭐⭐⭐⭐

    „Foarte bun produsul. A scos efectiv toata
    mizeria din pardoseli. Livrarea a fost rapida.
    Recomand sa cumparati! Nota 10.”

  • client

    Randstad Staffing Randstad Staffing

    quot

    ⭐⭐⭐⭐⭐

    „Sunteți minunați! Mulțumesc mult că
    mă ajutați de fiecare dată
    în timp scurt!!!” 

Suport clienti Luni - Vineri: 08.30 - 17:00

0733 953 017 office@brandoffice.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!